سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52441
|
00:30 - 1395/02/22
نسخه چاپی

تغییر در شهرداری اصلاندوز؛

بابازاده،دوباره بر مسند خدمات شهری تکیه زد/ آیا تحولی در شهر ایجاد می شود؟!

بابازاده،دوباره بر مسند خدمات شهری تکیه زد/ آیا تحولی در شهر ایجاد می شود؟!
طی حکمی از سوی شهردار اصلاندوز "علی بابازاده" بخاطر سوابق و تجربیات ارزنده در امر مدیریت خدمات شهری بعنوان مسئول خدمات شهری منصوب شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار"سعید قادری" شهردار اصلاندوز امروز از انتخابات نماینده کارگران شهرداری اصلاندوز خبر داد و گفت:در انتخابات نماینده کارگران شهرداری اصلاندوز علی بابازاده با کسب اکثریت آرا بعنوان نماینده کارگران انتخاب شد.

 

همچنین طی حکمی از طرف شهردار اصلاندوز علی بابازاده بخاطر سوابق و تجربیات ارزنده در امر مدیریت خدمات شهری بعنوان مسئول خدمات شهری منصوب شد که وی سالهای گذشته نیز مسئول خدمات شهری این شهرداری انجام وظیفه می کرد.

 

به گزارشارس تبار،با توجه به وضعیت بد و نامطلوب خیابانها و کوچه های شهر اصلاندوز و خودنمایی چاله و چوله های بسیار فجیع که باعث اعتراض و نارضایتی همشهریان بخصوص رانندگان شده است باید دید که آیا با تغییر مسئول خدمات شهری این وضعیت بهبود می یابد.

 

این سوالات و سوالات دیگری در ذهن خوانندگان و شهروندان اصلاندوزی وجود دارد که باید صبر کرد تا جواب‎های قانع کننده‎ای برای آنها از سوی مسئولین شهری یافت.

 

نقش مهم و جایگاه هدفمند خدمات شهری به عنوان یکی از هسته‌های مرکزی مدیریت شهری بر کسی پوشیده نیست که می‌تواند با عملکرد مطلوب خود روح و روان تازه‌ای به کالبد شهر ترسیم کند.

 

خدمات شهری در واقع یکی از پست های بسیار مهم و حساس شهرداری است که با کوچک‌ترین خطا می‌تواند اهم تلاش‌های یک مجموعه را به چالش بکشد و از طرفی هم می‌تواند با عملکرد مطلوب خویش رضایت‌مندی شهروندان را از نهاد شهری جلب کند.

 

با این حال امید است شهردار،کارکنان شهرداری و بخصوص اعضای شورای شهر با عملکرد بهتر و مطلوب تر بیش از پیش برای کسب رضایتمندی مردم تلاش جدی تری را در امر توسعه و زیباسازی و آبادانی شهر اصلاندوز داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد