سرویس: نیر
کد خبر: 52458
|
12:29 - 1395/02/22
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر :

جانبازان نماد ایستادگی ملت ایران هستند

جانبازان نماد ایستادگی ملت ایران هستند
رمانده سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه جانبازان الگوی مقاومت و ایثار هستند گفت: جانبازان با اهدای بخشی از جسم خود سربلندی ایران را رقم زدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، صاحبعلی رام شهردار نیر به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر در دیدار با فرمانده محترم سپاه شهرستان نیر، ولادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار را به تمامی پاسداران و جهاد گران این عرصه تبریک گفت و عنوان کرد: امام حسین بزرگ ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و پاسداران میهن عزیزمان نیز،فرزندان راستین این امت و جوشیده از متن این انقلاب هستند.

 

وی اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که جانبازان ما در اوج ایثار و بصیرت حماسه‌ای را خلق کردند که هیچ وقت در تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

 

سرهنگ دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر نیز با بیان این که جانبازان یادگاران انقلابند، افزود: جانبازان برای تداوم انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار و عزت نظام اسلامی شدند که باید منزلت آنان در جامعه همواره حفظ شود.
 

 

وی افزود: جانبازان به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کرده اند و با جانبازی موجب احیای دین اسلام شدند.

 

سرهنگ دهقانی خدمت به جانبازان و ایثارگران و تکریم خانواده های آنان افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام است افزود: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس باید همواره در جامعه گرامی داشته شوند.

 

وی با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، تصریح کرد: توجه به این عزیزان بویژه جانبازان وظیفه همگان است و هر چه در این مسیر تلاش کنیم، در حقیقت در برابر کار بزرگ آنان هیچ کاری نکرده‌ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر با اشاره به رشادت‌ها و دلیری‌های جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: اکنون آسایش و امنیت جامعه مدیون این بزرگواران است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد