سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52489
|
12:43 - 1395/02/23
نسخه چاپی

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابولفضل (ع)؛

تجلیل از جانبازان و ایثارگران در اصلاندوز+تصاویر

تجلیل از جانبازان و ایثارگران در اصلاندوز+تصاویر
بمناسبت روز جانباز جمعی از مسئولان با جانبازان و ایثارگران اصلاندوز دیدار کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تباربمناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز امام جمعه اصلاندوز،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،معاون بخشدار اصلاندوز با حضور در روستای محبوب کندی از جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان دیدار کرده و با اهدای هدایایی تجلیل کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه شهدا و ایثارگران و جانبازان عنوان کرد و گفت:همه ما وظیفه داریم از رشادتها و دلیری های این عزیزان نهایت تجلیل و قدردانی کنیم.

 

 

همچنین به همین مناسبت رییس و معاونان آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن برگزاری مراسم تجلیل با حضور در منزل جانبازان و ایثارگران فرهنگی 8 سال دفاع مقدس با آنان دیدار و این روز را به این عزیزان تبریک گفتند.

عسگر فرجی رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن تبریک ماه مبارک شعبان المعظم و فرخنده ایام شعبانیه، با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري كه جانبازان را تجسم فداكاري و ایثارگری ناميده اند هدف از این اقدام را احترام و ارزش نهادن به جایگاه جانبازان وایثارگران و  ادای دین به بازماندگان دوران 8 سال دفاع مقدس دانست.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد