سرویس: نیر
کد خبر: 52501
|
14:42 - 1395/02/24
نسخه چاپی

امام جمعه موقت نیر:

مسئولان فرمان 8ماده‌ای رهبری را اجرا کنند

مسئولان فرمان 8ماده‌ای رهبری را اجرا کنند
امام جمعه موقت شهرستان نیر گفت: مسئولان فرمان 8ماده‌ای رهبری را در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی اجرایی کنند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با بيان اينکه بايد مفاسد اقتصادي ريشه‌يابي شود تصريح کرد: اجرا نشدن فرمان مقام معظم رهبري ناشي از بي‌توجهي مسئولان است.

 

وی افزود: در فرمان 8 ماده‌ای، نهادهای نظارتی سه قوه از سوی مقام معظم رهبری مورد خطاب قرار گرفته‌اند تا نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و گلوگاه‌‌های گردش مالی و اقتصادی کشور، اقدام مؤثر انجام دهند.

 

امام جمعه موقت نیر اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان فرامین رهبری را در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی آویزه گوش خود کنند و در جهت مبارزه با فساد اقتصادی اقدامات موثرتری انجام شود تا شاهد ناعدالتی هایی همچون فیش های حقوق مننتشر شده در فضای مجازی نباشیم.

 

وی با گلایه از بانک ها در خصوص تعلل در پرداخت وام ازدواج به جوانان اظهار داشت: بانک ها قادر به پرداخت پاداش های آنچنانی هستند ولی برای پرداخت وام سه میلیونی ازدواج اعتبار ندارند.

 

حجت الاسلام ربانی در ادامه سخنان خود به سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات آل سعود اشاره کرد و افزود: سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار وحشیانه زنان، کودکان و مردم مظلوم یمن توسط آل سعود را تاسف بار است و بی شک این سکوت مرگبار نقطه تاریکی در کارنامه مجاکع بین المللی و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد