سرویس: اجتماعی
کد خبر: 52593
|
10:54 - 1395/02/27
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

دستگاه های دولتی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند

 دستگاه های دولتی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند
فرماندار پارس آبادمغان با اشاره به نقش شهرداری در خدمات رسانی به مردم، از دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست، مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از آران مغان، اکبر صمدی امروز در جریان بازدید از طرح های عمران شهری پارس آبادمغان اظهار کرد: مشارکت فعال شهروندان در پرداخت عوارض های مختلف، سبب افزایش درآمدهای عمومی شهرداری، اجرای به موقع طرح های تدوین شده و ارائه خدمات بهتر و افزون تر خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی، با بیان اینکه شهر پارس آباد بعنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل باید در شأن مردم بزرگوار این شهر ساخته شود‏، از سازمان ها و مدیران دستگاه های دولتی منطقه خواست با پرداخت مطالبات شهرداری، این نهاد مردمی را در اجرای برنامه ها و خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

 

وی با قدردانی از خدمات و عملکرد شورای شهر و شهرداری پارس آباد، اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی مناسب مشکلات پیش روی شهر برطرف شده و زمینه رضایت شهروندان جلب شود.

در این بازدید شهردار پارس آباد نیز با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی پروژه های عمران شهری گفت: در طول شش ماهه اخیر سه هزار و ۱۰۰ تن آسفالت و حدود هفت میلیارد ریال انواع مصالح در کارگاه تولید مصالح شهرداری پارس آباد تولید شده است.

 

خیرالله سربلند با اشاره به اینکه در سه ماه اخیر برای آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر شهر 2 هزار و 600 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال مصرف شده است، از حمایت و پشتیبانی فرماندار پارس آباد قدردانی کرد و افزود: در راستای اجرای پیاده روسازی با کفپوش بتنی در خیابان اصلی شهر و تعدادی از پارکها و میادین و سایر خدمات شهری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز با بیان اینکه این شهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار دارد، گفت: با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 

حسن حسین اوغلی افزود: تمام سعی ما این است که با اجرای طرح های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب بتوانیم مشکلات را حل و رضایت شهروندان و آحاد مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به شروع عملیات لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی شهر بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها چهره این شهر مرزی دگرگون شده و بستر توسعه پایدار و آبادانی و رونق این شهرستان مهیا می شود.

 

شهرداری پارس آباد

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد همچنین از اتمام طرح بهسازی پارک شهری جانبازان با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: بهسازی پارک شاهد نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با شتاب خوبی در حال اجراست.

 

در این بازدید، فرماندار شهرستان پارس آباد به‌ همراه شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از روند اجرای پروژه‌های عمران شهری از جمله لکه گیری آسفالت خیابان ها و پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) دیدن کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد