سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52610
|
13:09 - 1395/02/27
نسخه چاپی

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس به منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار+عکس

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس به منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار+عکس
فرماندار پارس آباد اعتبار نامه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار را به "شکور پور حسین" اعطا کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،"اکبر صمدی" فرماندار شهرستان پارس آباد و رییس مرکز حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار در جلسه ای با حضور اعضای هیات های اجرایی و نظارت از زحمات عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی و حضور مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در پای صندوق های رای و مشارکت بالا درهر دو مرحله انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

 

وی انتخابات این حوزه را یکی از کم حاشیه ترین انتخابات در مقایسه با انتخابات های گذشته عنوان کرد و افزود:همه مسئولان با تمام توان کامل در جهت توسعه شهرستان آماده همکاری با منتخب مردم شریف شهرستان هستند.

 

"شکور پور حسین" منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار در این جلسه ضمن قدردانی از اعتماد ملت فهیم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار ،بیکاری را یک معضل اساسی دانست و افزود: 7 نماینده مجلس دهم در استان اردبیل در یک روح در زمینه پیشرفت و عمران و آبادانی تلاش خواهند کرد .

 

وی همچنین برنامه ها و اولویتهای خود را در زمینه حل مشکلات فرودگاه ،جاده های مواصلاتی پارس آباد به اردبیل و منطقه آزاد تجاری و صنعتی و مشکلات بهداشت و درمان و پروژه های آب و خاک تشریح کرد و افزود: توسعه استان یک توسعه غیر متوازن است و باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت منطقه عمل کنیم .

 

این نماینده منتخب مردم همچنین حل مشکل قشر زحمت کش عشایر را یادآور شد و گفت:در این راستا نیز تمام تلاش خود را با کمک نمایندگان استان خواهیم کرد.

 

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد اعتبار نامه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه پارس آباد و بیله سوار را تقدیم آقای شکور پور حسین منتخب مردم این حوزه انتخابیه کرد.

 

گفتنی است،این اعتبار نامه به امضا و تایید اعضای هیات اجرایی انتخابات و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان پارس آباد و ممهور به مهر انتخابات،فرمانداری پارس آباد و هیات نظارت رسیده است.

 

به گزارشارس تبار،در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار از مجموع ۱۰۱هزار و ۳۰۶رای ماخوذه، شکور پورحسین با کسب ۵۲هزار و ۷۳۱ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار انتخاب شد.

 

لازم به ذکر است طبق ماده چهار قانون انتخابات مجلس،پس از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان، وزارت کشور موظف است اعتبارنامه کلیه منتخبین را صادر و به مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد