سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 53676
|
15:28 - 1395/03/25
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

شورای صنفی دانشجویان در راستای مهارت افزایی دانشجویان تلاش کند

	شورای صنفی دانشجویان در راستای مهارت افزایی دانشجویان تلاش کند
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جمع اعضای شورای صنفی دانشجویان گفت:شورای صنفی دانشجویان می تواند با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل در جهت مهارت افزایی دانشجویان ایفای نفش کند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازابصارنیوز، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز در این دیدار با اعضای شورای صنفی دانشجویان با بیان اینکه شورای صنفی دانشجویان مورد توجه مسئولین دانشگاه است، گفت: شورای صنفی می تواند در راستای کمک به دانشجویان نیازمند نیز موثر واقع شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مشابه شورای صنفی دانشجویان، شورای کارمندان نیز وجود دارد که مسائل مربوط به کارمندان دانشگاه را پیگیری می کند، افزود: به همین ترتیب روسای دانشکده ها نیز با رای مستقیم اعضای هیات علمی دانشکده ها انتخاب می شوند.

صادقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل در خصوص مهارت افزایی دانشجویان، گفت: شورای صنفی دانشجویان می تواند برای آموزش های مهارتی دانشجویان با این دانشگاه همکاری داشته باشد.

وی همچنین خواستار اختصاص بخشی از مجموعه فن بازار دانشگاه به فعالیت های دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان شد و افزود: با ساماندهی بوفه های خوابگاه ها و سلف دانشجویی نیز می توان به طرق مختلف اداره این بوفه ها را در اختیار خود دانشجویان قرار داد.

 اسماعیل گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه نیز با بیان اینکه شورای صنفی دانشجویان با هدف استفاده از نظرات مشورتی دانشجویان از سال 1393 در دانشگاه محقق اردبیلی با برگزاری انتخابات فعال شده است، افزود: با توجه به موفقیت این شورا در امورات مربوطه، مدت فعالیت آنها برای یک سال دیگر تمدید شد.

وی افزود: انتخابات سالجاری نیز در اردیبهشت ماه بصورت کاملا الکترونیکی توسط سیستم گلستان برگزار شد.

گلی با بیان اینکه حرکات شورای صنفی دانشجویان باید بر اساس عقلانیت باشد، نه احساسات، اظهارامیدواری کرد: شورای صنفی جدید نیز همانند شورای قبلی، با عقلانیت و منطق با همکاران دانشگاه تعامل داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد