سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 53700
|
12:22 - 1395/03/26
نسخه چاپی

با حضور معاون ناجا صورت گرفت؛

رونمایی از قرآن دست‌نویس سربازان مرکز آموزش مرزبانی اصلاندوز+تصاویر

رونمایی از قرآن دست‌نویس سربازان مرکز آموزش مرزبانی اصلاندوز+تصاویر
با حضور معاون بهداشت و امداد و درمان ناجا نسخه دست نویس قرآن کریم سربازان مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز رونمایی شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تباربه مناسبت ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی و بهار قرآن، با حضور سردار سرتیپ دوم "سید محمد رضا سید احمدیان" معاونت بهداشت و امداد و درمان نیروی انتظامی کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استانی و شهرستانی مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در حسینیه علی ابن ابیطالب مرکز آموزش شهید مدنی ناجا برگزار شد.

در آغاز این مراسم سرهنگ عزیزی فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی ناجا گزارشی از عملکرد مرکز آموزش ارائه کرد .

در ادامه سردار سرتیپ دوم سید محمد رضا سید احمدیان معاونت بهداشت و امداد و درمان ناجا ضمن اشاره به نزول قرآن درماه مبارک رمضان در  شب قدر به پیامبر اکرم (ص) گفت:مجموع قرآن در شب قدر دفعی و یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است. این نزول دفعی و یکباره قرآن است، اما نزول تدریجی قرآن طی 23 سال دوران نبوت پیامبر گرامی(ص) به صورت الفاظ نازل شده است.

وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل گفت:هیچ گونه فعالیت اقتصادی در کشور نمی تواند عملی بشه مگر اینکه زیر ساخت و امنیت در کشور وجود داشته باشد و این امنیت در سراسر کشور توسط شما مرزداران حاصل میشود.

 در این محفل نورانی از قرآن کامل که برای اولین بار در سطح کشور با دست خط فراگیران مرکز آموزش شهید مدنی ناجا نوشته شده بود رونمایی شد.

اجرای سرود در مورد قرآن توسط فراگیران آموزشی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد