سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 53707
|
23:40 - 1395/03/26
نسخه چاپی

معاون ناجا:

امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل حاکم است

امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل حاکم است
معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی کشور گفت:به برکت نظام جمهوری اسلامی و حضرت ولیعصر(عج) امنیت در مرزهای استان اردبیل کاملا حاکم است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیسردار "سید محمد رضا سید احمدیان" امروز در حاشیه برگزاری محفل انس با قران کریم در مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگارارس تباربا اشاره به اهداف سفر به استان اردبیل گفت:از طرف فرماندهی نیروی انتظامی کشور افتخار حاصل شد تا در مرزهای استان اردبیل حضور یافته و یک شبی را در کنار مرزبانان عزیر این مرکز باشیم.

 

وی افزود: طی بازدیدی که از مرزهای استان اردبیل داشتیم الحمدالله به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و حضرت ولیعصر(عج) امنیت در مرزهای استان کاملا حاکم است که باید این امنیت حفظ و صیانت شود.

 

معاون ناجا با تبریک ماه مبارک رمضان و تلاش مرزبانان کشور در این ماه مبارک گفت:سربازان و مرزبانان با زبان روزه مشغول مراقبت از مرزها هستند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

 

سید احمدیان با بیان اینکه مرزبانان به طور شبانه‌روزی برای امنیت مرزهای کشور تلاش می‌کنند افزود:نیروهای مرزبانی با دقت و حساسیت بیشتری امنیت مرزها را کنترل می‌کنند.

 

وی همچنین با اشاره به رونمایی از قرآن دست نویس سربازان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز هم گفت:از طرف فرمانده مرکز دعوت شدیم تا شاهد رونمایی از قرآنی که سربازان با دست خود کتابت کرده اند باشیم و توفیق شد تا این قرآن کریم را از نزدیک مشاهده کنیم.

 

معاون بهداشت،امداد و درمان نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه این مدل کارها باعث برکت فعالیت سربازان و افزایش روحیه مرزبانان می شود افزود:آنچه که ما امروز دیدیم روحیه بسیار عالی سربازان بود و همین روحیه باعث ناتوانی دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد