سرویس: نیر
کد خبر: 53839
|
17:59 - 1395/03/30
نسخه چاپی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل:

عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی اولویت مهم استانداری

عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی اولویت مهم استانداری
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: پرداختن به شعار سال از اولویت های مهم استانداری اردبیل و همه دستگاه ها اجرائی استان است و در این راستا کارگروههای تخصصی تشکیل یافته است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، شورای اداری شهرستان نیر با محوریت مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی نیر با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 

در این جلسه خانم موسوی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل به اهمیت شعار سال اشاره کرد و گفت: پرداختن به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بهاقتصاد مقاومتی، اقدام و عملنامگذاری شده از اولویت های مهم استانداری اردبیل و همه دستگاه ها اجرائی استان است و در این راستا کارگروههای تخصصی تشکیل یافته است.

 

 

خانم موسوی در ادامه به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم استانداری اردبیل حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد که تمام دستگاهها باید به این امر دقت کرده و از سرمایه گذاران حمایت کنند.

 

 

در این جلسه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات استانی به شهرستان نیر در سال گذشته گفت: سال گذشته 30 میلیارد تومان از اعتبارات استانی سهم شهرستان نیر بوده که هنوز اختصاص نیافته است و لذا دستگاههای اجرایی شهرستان جهت جذب آن باید تلاش کنند.

 

 

در این جلسه شهرام بخشی بخشدار سابق بخش مرکزی نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد دوساله خدمت خود در این منطقه گفت: طی دوسال گذشته 10 دستگاه ماشین آلات مختلف برای دهیاریهای بخش مرکزی اختصاص یافته و بازنگری طرح هادی 5 روستا نیز در حال اتمام است همچنین با همکاری دهیاران بخش مرکزی نیر  معابر 13 روستای این بخش بهسازی شده است.

 

 

در ادامه جلسه مهدی بخشی بخشدار جدید بخش مرکزی نیر هم ضمن تشکر از اعتماد فرماندار شهرستان و مسئولان استانی در انتخاب وی بعنوان بخشدار از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا وی را در این مسئولیت یاری نمایند.

 

در پایان جلسه از زحمات شهرام بخشی بخشدار قبلی مرکزی نیر تقدیر شد و مهدی بخشی بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی نیر معرفی شد.

 

 
 
 
 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد