سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 53996
|
14:11 - 1395/04/03
نسخه چاپی

اجرای طرح مفتاح الجنه بمناسبت ماه رمضان در اصلاندوز +عکس

اجرای طرح مفتاح الجنه بمناسبت ماه رمضان در اصلاندوز +عکس
به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح الجنه مسئولان با خانواده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز دیدار کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی"ارشد سعادتی" مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد امروز در گفت و گو با  خبرنگارارس تبارگفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه خانواده های نیازمند زیر پوشش که مشکل داشته باشند با همراهی مسئولان و خیران مورد سرکشی قرار می گیرند و مشکلات آنان مورد بررسی قرار می گیرد و نسبت به رفع مشکل آنان اقدام می شود.

وی با اشاره به اهداف طرح مفتاح الجنه افزود: این طرح در قالب بازدید خیران، مسئولان و حامیان خانواده‌های نیازمندان و با هدف احیای سنت‌های حسنه است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد از توزیع سبد غذایی در بین چهار خانوار شهر اصلاندوز به ارزش 750 هزار ریالی خبر داد و گفت:ما بنا داریم نیازهای خانواده تحت حمایت شهرستان را شناسایی و با رعایت اولویت آنان را به همت خیرین برآورده کنیم.

سعادتی هدف از این بازدید را دلجویی و تفقد از نیازمندان و بررسی مسائل و مشکلات و تلاش در جهت رفع آنان عنوان کرد و ادامه داد : این چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی می تواند کمک روحی و دلگرمی مضاعف برای مقابله با مشکلات باشد.

 

وی تکریم فقرا و نیازمندان و همنشینی با آنها و آشنایی هر چه بیشتر خیران با زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، آشنایی با نظرات و پیشنهادات مسئولان، سنجش اثربخشی خدمات امداد، جلب کمک‎ها برای رفع و کاهش مشکلات نیازمندان به ویژه مددجویان زیرپوشش را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.

به گزارشارس تباربه مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح الجنه ، بخشدار اصلاندوز،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و جانشین سپاه ناحیه عشایری با خانواده مددجویان تحت حمایت شهر مرزی اصلاندوز از نزدیک دیدار کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد