سرویس: اجتماعی
کد خبر: 54003
|
18:13 - 1395/04/03
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

شروع فعالیت فرودگاه پارس آباد از مطالبات اصلی مردم منطقه است

شروع فعالیت فرودگاه پارس آباد از مطالبات اصلی مردم منطقه است
فرماندار پارس آباد در دیدار با مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل گفت: بازگشایی و برقراری مجدد پروازهای فرودگاه پارس آبادمغان از خواسته ها و مطالبات مهم مردم این منطقه است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی امروز در بازدید از عملیات اجرایی روکش باند فرودگاه پارس آباد با اشاره به نقش ویژه این فرودگاه در پیشرفت همه جانبه و عمران و آبادانی منطقه اظهار داشت: رونق و فعالیت این فرودگاه علاوه بر پارس آباد تاثیر زیادی در رونق و شکوفایی استان اردبیل و شرکتهای بزرگ در منطقه که نیازمند حمل و نقل هوایی هستند، خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه فرودگاه پارس آباد یکی از زیر ساختهای مهم توسعه شهرستان و جزء مطالبات به حق مردم می باشد، گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 600 میلیون تومانبه منظور بازسازي روكش باند فرودگاه پارس آبادهزینه شده است و همه این سرمایه گذاری ها زمانی به ثمر خواهد نشست که مردم شریف منطقه با جمعیت تحت پوشش نزدیک به 500 هزار نفر بتوانند شاهد پروازهای منظم در این فرودگاه باشند.

فرماندار پارس آباد ضمن تقدیر از پیگیری های استاندار اردبیل در خصوص فرودگاه پارس آباد افزود: در طی سه سال گذشته بیش از 15 میلیارد تومان برای فرودگاه پارس آباد هزینه شده است که این سرمایه گذاری با هدف توسعه و ترمیم و بهسازی باند فرودگاه، محوطه سازی، خرید تجهیزات ناوبری و همچنین توسعه 5/7 متر از هر طرف باند فرودگاه و لکه گیری و ترمیم و روکش اولیه انجام شده است.

 

صمدی با اشاره به برنامه زمانبندی ارائه شده در خصوص انجام پروژه روکش آسفالت باند، خواستار تسریع در روند اجرای عملیات این فرودگاه شد و گفت: فرمانداری پارس آباد در کنار پیگیری عملیات اجرایی فرودگاه، امسال اعتبارات لازم برای ایجاد جاده ایمن و دسترسی به فرودگاه را در شورای برنامه ریزی تدارک دیده است.

 

در این بازدید مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از همکاری خوب فرماندار پارس آباد در تسریع پروژه فرودگاه این شهرستان، «سید پیمان آتش زر» را که پیش از این معاون فرودگاه پارس آباد بود را بعنوان سرپرست جدید این فرودگاه معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد