سرویس: نیر
کد خبر: 54033
|
14:47 - 1395/04/04
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

قوه قضاییه با غارتگران بیت المال برخورد قاطع کند

قوه قضاییه با غارتگران بیت المال برخورد قاطع کند
امام جمعه نیرگفت: قوه قضاییه باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال تنگ و ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد شود تا دست چپاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و با تشکر و قدردانی از خدمات این قوه اظهار داشت: قوه قضائیه باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد نماید تا دست تطاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود.

 

وی گفت: دستگاه قضایی ضامن گسترش عدل و عدالت در جامعه است و باید به‌گونه‌ای با متخلفان برخورد کند که کسی در جامعه اسلامی راه جرم و جنایت را باز نبیند.

 

حجت الاسلام مقدسی با بیان اینکه دستگاه قضایی وجهه حاکمیت نظام است، اظهار کرد: مطالبه و درخواست مردم از دستگاه قضایی کشور، تحقق عدالت و رسیدگی به‌موقع، عادلانه و قاطع به پرونده‌های قضایی است.

 

 

خطیب جمعه نیر ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، عنوان کرد: ابعاد شخصیتی ایشان بسیار گسترده بوده و شایسته است که مسؤولان نظام اسلامی و مجریان قانون در جامعه این شخصیت بزرگ انقلابی را الگو قرار دهند.

 

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود با انتقاد تند و صریح از مسئولان، خواستار برخورد عادلانه و بدون هیچ گونه تبعیض با مساله آب های گرم نیر شد و افزود : هدر رفتن آب های گرم شهرستان که به حق جزو سرمایه های عظیم شهرستان است جای تاسف دارد.

 

وی با اشاره به عدم پیشرفت فیزیکی در پروزه های آب گرم نیر بعد از گذشت 8 سال اظهار داشت: سپردن پروژه های عمرانی به سرمایه دارانی که تعهدی نداشته و حتی با نظام و مسئولان عناد دارند کار صحیحی نیست و باید مسئولان به جوانان این خطه اعتماد و باور داشته باشند که چه بسا اگر این پروژه های آب گرم  به دست جوانان همین منطقه سپرده می شد نتایج خیلی بهتری حاصل می شد و اکنون شاهد احداث دو دکه به جای مجتمع آب های گرم نبودیم.

 

امام جمعه نیر در ادامه گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

 

وی روز قدس را صف بندی جبهه حق در مقابل باطل عنوان کرد و گفت:جبهه حق سد محکمی در دفاع از مظلوم در برابر باطل است و جهاد در راه حق یک فریضه الهی است.

 

حجت الاسلام میکائیل مقدسیبیان داشت: روز قدس روز دمیدن خون در رگهای امت اسلامی در دفاع از مظلوم در مقابل ظلم و بیزاری از استکبار جهانی و سردمداران جبهه باطل است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد