سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 54043
|
16:10 - 1395/04/04
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

قوه قضاییه با حقوق های نجومی برخورد کند/افزایش سگهای ولگرد در شهر نگران کننده است

قوه قضاییه با حقوق های نجومی برخورد کند/افزایش سگهای ولگرد در شهر نگران کننده است
امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فیش ها و حقوق های نجومی برخی مدیران و مسئولان گفت:دستگاه قضایی کشور باید با حقوق های نجومی برخورد کند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به بیانات صریح و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اساتید دانشگاهها اشاره کرد و گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با ترسیم اهداف بیست‌ساله‌ نظام اسلامی برای دستیابی به جایگاه ایرانی مقتدر، عزتمند، مستقل، متدین، ثروتمند، برخوردار از عدالت و دارای حکومتی مردمی، پاک، جهادگر، دلسوز و پرهیزگار، دانشگاه‌ها را پایه و اساس این اهداف والا برشمردند.

 

وی افزود:معظم له تأکید کردند: افزایش سرعت رشد علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، ایجاد و تقویت احساس هویت افتخارآمیز ایرانی-اسلامی در جوانان، انقلابی بودن دانشگاه‌ها و دانشجویان، و نقش‌آفرینی واقعی فرماندهان و افسران جنگ نرم، ازجمله الزامات تبدیل شدنِ نظام اسلامی به یک قدرت علمی مطرح، و الگوی مردم‌سالاری همراه با اسلام و معنویت، در دنیا است.

 

 

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به فیش‌ها و حقوق های نجومی برخی مدیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی کشور باید با حقوق های نجومی برخورد کند.

 

حجت الاسلام اسدزاده افزود:قوه قضائیه باید در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، حقوق‌هایی که ناعادلانه از سوی برخی از مدیران داده‌ شده به بیت‌المال بازگرداند.

 

وی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: این شهید والامقام در راه انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های انقلاب به درجه شهادت نائل شد.

 

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه مردم مسلمان و مظلوم بحرین سالهاست که تحت ظلم،تبعیض،بی عدالتی،تحقیر و اقدامات ضد انسانی آل خلیفه قرار دارد افزود: تا جایی جلو رفته اند که حریم روحانی برجسته و رهبر دینی شیعیان بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تعرض قرار می دهند.

 

وی افزود:آنچه رژیم آل خلیفه و اربابان و حامیانش باید بدانند این است که با اهانت و تعرض به آیت اله عیسی قاسم بازی فوق العاده خطرناکی را آغاز کرده اند که اگر با استمرار فشارها و اهانت به ساحت مقدس علم و فقاهت همراه باشد سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن به عهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت داده و این بازی مرگ و زندگی را دامن زده اند.

 

حجت الاسلام اسدزاده اظهار کرد:ما نمازگزاران به ندای مردم مظلوم بحرین لبیک گفته و این حرکت وقیحانه آل خلیفه و دست نشانده و فرمانبردار آل سعود را بشدت محکوم می کنیم و از سازمان کنفرانس اسلامی می خواهیم در مقابل این اهانت ها جدیت داشته باشد.

 

وی افزود: بدانند نه تنها شیعیان بحرین بلکه تمام مسلمان و آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده و هرگز بی تفاوت و ساکت نخواهند بود.

 

امام جمعه اصلاندوز در بخشی از سخنانش با اشاره به اهمیت شبهای قدر و بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه رمضان گفت: فضیلت ماه رمضان و شبهای قدر باید درک شود و مؤمنان برای احیای شبهای قدرت باید همت کنند.

 

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز ضربت خوردن و  شهادت حضرت علی (ع) ادامه داد:شب قدر بهتر از هزاران شب است و باید توبه و استغفار در بین مؤمنان تقویت شود.

 

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه افزایش سگهای ولگرد در سطح شهر اصلاندوز را نگران کننده دانست و گفت:با توجه به افزایش تعداد سگهای ولگرد که مزاحمت های مکرر برای شهروندان و آلودگی های محیطی و بهداشتی در سطح شهر ایجاد کرده اند مسئولان مربوط در این باره باید وارد عمل بشوند.

 

امام جمعه اصلاندوز همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی احداث یادمان شهدای گمنام اصلاندوز و وضعیت نامناسب مزار این شهدای گرانقدر تصریح کرد:کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام دو ماه پیش زده شد اما متاسفانه هیچ حرکتی از آن موقع تا کنون انجام نشده است که امیداریم مسئولان در این زمینه تلاش جدی و عملی داشته باشند.

 

خطیب جمعه اصلاندوز در پایان با تقدیر از دلاور مردیها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست های تکفیری گفت: امنیت امروز کشور مرهون سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد