سرویس: سیاسی
کد خبر: 54044
|
16:16 - 1395/04/04
نسخه چاپی

امام جمعه موقت پارس آباد:

مردم در حمایت از جبهه مقاومت پیش قدم شوند

	مردم در حمایت از جبهه مقاومت پیش قدم شوند
امام جمعه موقت پارس آباد با دعوت از مردم این شهرستان برای کمک به ملت سوریه گفت: مردم با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری جبهه مقاومت بشتابند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام صالح اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و شب های قدر فرصت و هدیه ارزشمندی برای نزدیک شدن به پروردگار، دوری از گناهان و رسیدن به بهشت است.

 

وی با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمؤمنان علی (ع) افزود: خداوند در سوره مبارکه قدر نزول قرآن را در شب‌های قدر بیان فرموده و از نازل شدن ملائکه و فرشتگان و سلام دادن آنان به انسان‌ها در این شب‌ها خبر داده است.

 

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اهمیت شب‌های قدر در قرآن کریم و روایات اسلامی، بر ضرورت بهره‌مندی از فرایض این شب‌ها تاکید کرد و از نمازگزاران خواست که در این شب‌ها به تلاوت قرآن و عبادت و همچنین طلب مغفرت از پیشگاه خداوند بپردازند.

 

اسدی در ادامه به هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان به دست ظالمان کوردل اشاره کرد و گفت: این روز به نام قوه قضائیه نیز نامگذاری شده است.

 

خطیب موقت نماز جمعه پارس آبادبه فرا رسیدن بمباران شیمیایی سردشت در سال 61 و همچنین روز صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: استفاده از سلاح های شیمیایی برای اولین بار از سوی رژیم صدام در دفاع هشت سال دفاع مقدس بر علیه ملت ایران استفاده شد.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با دعوت از مردم این شهرستان برای کمک به ملت مظلوم سوریه گفت: مردم با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری رزمندگان در جبهه مقاومت بشتابند.

 

حجت الاسلام اسدی حمایت از جبهه مقاومت را یکی از ضروریات امروز دنیای اسلام دانست و خواستار توجه به این امر شد.

 

امام جمعه موقت پارس آباد همچنین بر ضرورت صرفه جوبی در مصرف آب تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش بی رویه مصرف آب در سطح شهرستان، ضرورت دارد مردم در مصرف آن صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد