سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 54316
|
12:18 - 1395/04/11
نسخه چاپی

نماینده مرم گرمی در مجلس:

اسرائیل در حال پوسیدن است/سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ظلم به بشریت

	اسرائیل در حال پوسیدن است/سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ظلم به بشریت
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ انسان آزدی‌خواه به راحتی از کنار مظلومیت فلسطین نمی‌گذرد و سکوت در مقابل اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ظلم به بشریت است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازسیفار، میرحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی که سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس بود در اجتماع مردم روز‌ه‌دار این شهر اظهار کرد: هیچ انسان آزدی‌خواه به راحتی از کنار مظلومیت فلسطین نمی‌گذرد و سکوت در مقابل اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ظلم به بشریت است.

وی ادامه داد: اسرائیل در دل هیچ انسان آزاده‌ای وجود ندارد و مترسک باقی مانده از آن نیز در حال پوسیدن است.

میرزاده با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در مورد رژیم خطرناک صهیونیستی، گفت: امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب همواره خطر این رژیم نامشروع و غاصب را گوشزد کرده‌اند و سخنرانی‌های متعدد در این زمینه که این رژیم خطرناک است را بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین امام راحل بعد از انقلاب نیز همه مسلمانان را علیه این رژیم سفاک بسیج کردند و فرمودند «این رژیم غده سرطانی است و اگر مسلمانان متحد شوند و هر فرد یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد».

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام راحل در دوران انقلاب این ابتکار را به خرج دادند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند که همه مسلمان‌‌های جهان اسلام در این روز شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند و اعلام برائت و نفرت و بیزاری از این رژیم سفاک بجویند.

وی در خصوص حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس بیان کرد: با عنایت خداوند متعال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مقدمات نابودی این رژیم سفاک را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شایسته نیست مردم گرمی در محرومیت زندگی کنند از سیاسیون و سرمایه‌داران خواست برای حل مشکلات منطقه و جلوگیری از مهاجرت‌ها همت کنند.

انتهاي پيام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد