سرویس: خلخال
کد خبر: 55004
|
07:58 - 1395/04/28
نسخه چاپی

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان:

سند راهبردی کشاورزی ارگانیک در خلخال تهیه می‌شود

سند راهبردی کشاورزی ارگانیک در خلخال تهیه می‌شود
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خلخال از تهیه سند راهبردی کشاورزی این شهرستان، برای تولید محصولات ارگانیک در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازازناو، هادی ذبیحی صبح امروز در نشست با مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسئول محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی در خلخال از تهیه سند راهبردی کشاورزی برای تولید محصولات ارگانیک خبر داد.

وی در این نشست با اشاره به اقدامات انجام یافته مدیریت شهرستان و پتانسیل های موجود از حیث سلامت و ارگانیک بودن محصولات تولیدی شهرستان، بیان داشت: محصولات کشاورزی خلخال به لحاظ بکر و ایزوله بودن اغلب نقاط این شهرستان و مصرف حداقل سموم و کودهای شیمیایی مشتریان زیادی از شهرستان های مجاور و استان های همجوار دارد.


در این جلسه  فیروز فولادی مسئول محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهادکشاورزی استان نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام یافته به ابلاغ آئین نامه اجرایی تبیین وظایف و ساماندهی توسعه کشاورزی ارگانیک و تولید و عرضه محصولات ارگانیک توسط وزارت جهادکشاورزی اشاره و از شهرستان خلخال بعنوان اولین شهرستان استان برای تشکیل کارگروه شهرستانی در حوزه تولید محصولات ارگانیک نام برده و خواستار مساعدت فرمانداری محترم شهرستان برای تخصیص اعتبار جهت انجام مقدمات کار و فرهنگ سازی و برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار در زمینه تولید محصولات ارگانیک خلخال شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد