سرویس: اقتصادی
کد خبر: 55034
|
11:36 - 1395/04/28
نسخه چاپی

ایجاد 180 کارگاه تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی در پارس‌آباد

ایجاد 180 کارگاه تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی در پارس‌آباد
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از ایجاد 180 کارگاه تولیدی با پرداخت تسهیلات 3 میلیارد تومانی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، سرهنگ مطلب شاهی در جلسه پشتیبانی طرح هجرت و اردوهای جهادی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: این کارگاه‌ها با هدف تقویت و پایداری اشتغال در سطح شهر و روستاها و تولید محصولات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی و تقویت تولید در مناطق محروم پارس آباد ایجاد شده است.

 

وی گفت: با راه‌اندازی این کارگاه‌ها بیش از 430 فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر غیر مستقیم در زمینه‌های پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل، پرورش مرغ بومی، ورمی کمپوست، قالی بافی و پرورش آبزیان ایجاد شده است.

 

شاهی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی توانسته در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی گام‌های بلندی بردارد، به استعدادهای شهرستان پارس آباد اشاره و از مسئولان خواست در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با سپاه این ناحیه همکاری کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد در ادامه افزود: سپاه ناحیه این شهرستان در زمینه گروههای جهادی رتبه اول استانی و در بسیج سازندگی هم رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است.

در این جلسه یاسر ندایی معاون فرماندار شهرستان پارس آباد نیز اهداف طرح هجرت و اردوهای جهادی بسیج را کاهش ناهنجاری های اجتماعی، فرهنگی و همچنین پرکردن اوقات فراغت جوانان برشمرد و افزود: بر اساس آیین نامه اجرایی، طرح هجرت و اردوهای جهادی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی این طرحها می باشد و مسئولان دستگاههای اجرایی و فرهنگی در این زمینه آمده است با تمام توان با ناحیه مقاومت بسیح هماهنگی و همکاری کنند.
 

وی، اطلاع رسانی و پای کار کشاندن اهالی روستاها را لازمه و اجرای طرحهای جهادی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه های مختلف مسئولان باید در اجرای اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد