سرویس: سبلان ما
کد خبر: 56107
|
14:05 - 1395/05/27
نسخه چاپی

اولین اظهارنظر نیکزاد پس از تصدی شهرداری اردبیل

اولین اظهارنظر نیکزاد پس از تصدی شهرداری اردبیل
شهردار جدید اردبیل گفت: پروژه‌های آغاز شده در شهر اردبیل در حوزه‌های عمرانی و خدماتی به سرعت پیگیری می‌شود تا با استفاده از فصل کاری بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی،اکبر نیکزاد در گفت‌وگویی همکاری خوب با مسؤولان استانی و دولتی اعم از استاندار اردبیل، معاونان، فرماندار، و بالاتر از همه اینها بهره‌گیری از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رااصلی‌ترین رویکرد در انجام مسئولیت و ماموریت خود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در کنار تعامل با مسؤولان استانی در رده کشوری نیز با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها تعامل و ارتباطی نزدیکی را برقرار می‌کنیم، افزود: سعی خواهیم کرد تا با تعامل و همکاری شورای شهر در پیشبرد امور تلاش جدی‌تری را انجام می‌دهیم چرا که معتقدیم حرف اول را در توسعه و عمران شهری همدلی و همراهی‌ها در کنار تعامل سازنده می‌بینیم.

 شهردار جدید اردبیل گفت: پروژه‌های آغاز شده در شهر اردبیل در حوزه‌های عمرانی و خدماتی به سرعت پیگیری می‌شود تا با استفاده از فصل کاری بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

 نیکزاد تصریح کرد: ما دست همکاری و همراهی به سوری ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف استان اردبیل برمی‌داریم و بنده  با هر سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی را داشتم که همگی اعلام آمادگی کردند تا همراه و پشتیبان شهرداری و شورای شهر در انجام وظایف باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس نیکزاد گفت: در استان اردبیل فضا برای ارائه خدمات شایسته فراهم آمده است و ما سعی خواهیم کرد از تمام زمینه‌ها و بسترهای برای توسعه ارتباطات و تعاملات استفاده کنیم تا اهدافمان به شکل مطلوب و شایسته فراهم آید.

شهردار جدید اردبیل به تقارن خوب انتخاب شهردار با سفر وزیر کشور به استان اشاره کرد و گفت: امروز در سفر وزیر کشور به استان اردبیل سعی شورا و مسؤولان استان بر این خواهد بود تا هر چه سریع‌تر حکم شهردار اردبیل صادر شده و در مدت باقی‌مانده از فصل کاری بتوانیم کارها را خوب و شایسته به پیش ببریم.

نیکزاد با قدردانی از شهردار سابق اردبیل که پروژه‌های متعدی را آغاز کرده تصریح کرد: ما در به سرانجام رساندن همه این پروژه‌ها با سرعت و دقت و کیفیت لازم وارد خواهیم شد و سعی‌مان بر این خواهد بود تا در مدت باقی‌مانده از فصل کاری بتوانیم شایسته و مناسب کارها را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: ما راهی جز سرعت دادن به فرایند کارها در فرصت و وقت باقی‌مانده از فصل کاری نداریم و بنده به محض ابلاغ حکم شهرداری سعی خواهم کرد کارها را به صورت عملیاتی آغاز کنم که البته در این زمینه رایزنی‌ها و اقدامات برای انجام سریع  کارها آغاز شده و با همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی در اردبیل درصدد انجام کارهای ماندگار و خدمت‌رسانی بی‌منتی هستیم تا مردم طعم خدمات کیفی‌تر همراه با توجه و بها دادن به کارهای زیربنایی و عمران و آبادانی را بچشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد