سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56133
|
08:50 - 1395/05/29
نسخه چاپی

حادثه مرگبار در جاده اردبیل،پارس آباد؛

تصادف رانندگی چهار عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند+عکس

تصادف رانندگی چهار عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند+عکس
بر اثر تصادف مرگبار در سه راهی طاهر آباد به طرف روستای بران اصلاندوز مغان 4 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،شب گذشته بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس در جاده اصلی اردبیل،پارس آباد و در سه راهی طاهر آباد به طرف روستای بران علیا از توابع اصلاندوز متاسفانه 4 نفر از سرنشینان خودروی پراید که از اعضای یک خانواده ساکن روستای بران علیا بودند در دم جان باختند و دو نفر نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس آباد انتقال یافتند.

سرنشینان فوت شده خودروی پراید دو زن و دو کودک هستند که علت حادثه از سوی راهنمایی رانندگی شهرستان پارس آباد در دست بررسی است.

سرگرد شایقی فرمانده پلیس راه سربند با اعلام این خبر به خبرنگارارس تبارگفت:یکدستگاه تراکتور نیز که در این حادثه دخیل بوده و راننده آن به همراه تراکتور پس از تصادف از محل متواری شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و پس از گشت زنی از دیشب تا 6/5 صبح امروز،وی را در یکی از قشلاقات دستگیر کردیم که فاقد مدارک و پلاک نیز بود.

همچنین بخشدار اصلاندوز،سرپرست شهرداری اصلاندوز ،رییس و عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد بلافاصله پس از تصادف در محل حضور داشته و امداد رسانی کردند.

جاده بران اصلاندوز یکی از مسیرهای حادثه خیز در شمال استان اردبیل است که سالانه تعدادی از مردم در تصادفات جاده ای کشته و یا مصدوم می شوند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد