سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56139
|
15:16 - 1395/05/29
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

آمریکا برای از بین بردن وحدت ملت ایران انتخابات 96 را هدف گرفته/ رجایی و باهنر تشنه خدمت به مردم بودند

آمریکا برای از بین بردن وحدت ملت ایران انتخابات 96 را هدف گرفته/ رجایی و باهنر تشنه خدمت به مردم بودند
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: آمریکا برای انتخابات سال 96 برنامه‌ریزی کرده است تا این کشور را دچار چالش کرده و وحدت بین مردم ایران را از بین ببرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازپایگاه خبری اورامی، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 29 مرداد ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنولن هفته دولت نامگذاری شده است تا دولت مردان همچون رجایی و باهنر در خدمت مردم باشند.

 

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر همسنگران جهاد خدمت بودند که در کنار هم برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کردند اما منافقان تلاش آنان را نتوانست بپذیرند و دست به دشمنی زده و رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

 

وی تصریح کرد: با وجود اینکه عمر مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما آنان تشنه خدمت به مردم بودند که این امر موجب ماندگاری آنان شد لذا دولت مردان نیز باید این شهیدان برای خود الگو قرار دهند و در جهت خدمت به مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

 

وی تاکید کرد: مسئولانی که جوانمردانه در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند باید در این هفته مورد تجلیل قرار گرفته و خسته نباشید به آنان گفت.

 

امام جمعه مشگین‌شهر در سخنانی دیگر با اشاره به مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری گفت: مسئله، بیکاری، تورم و رکود در جامعه از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری که هر روز بر آمار آنان افزوده می‌شود لذا حل این مشکلات از مهمترین خواسته‌های مقام معظم رهبری از دولت مردان است.

 

وی افزود:  مسئله فرهنگ همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است که دولت مردان باید در جهت کاهش این دغدغه‌ها برنامه ریزی داشته باشند و شتاب علمی کشور که دشمن با آن مخالف است باید به صورت جدی پیگیری و در کنار آن روحیه‌انقلابی‌گری نیز باید در جامعه تقویت شود.

 

حجت الاسلام باوقار با اشاره به حرکت‌ها و اردوهای جهادی در کشور گفت: در ایام تابستان حرکت‌ها و اردوهای جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب به راه افتاده و در جهت رفع محرومیت در مناطق محروم جامعه وارد عرصه شده‌اند و با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و ... در خدمت مناطق محروم جامعه هستند.

 

وی افزود: تقویت امید به زندگی، دلگرمی نظام اسلامی، از بین بردن فقر در جامعه، کشیدن طعم محرومیت در جامعه و ... از جمله نتایج اردوهای جهادی در کشور است و مسئولان نیز می‌بایست این محرومیت‌ها را مشاهده و در جهت رفع آنان همت کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی در شهرستان مشگین‌شهر گفت: گروه‌های جهادی در شهرستان مشگین‌شهر و در سال 93 دو واحد مدرسه 2 کلاسه و 3 کلاسه در روستاهای خان‌کندی و مزرعه خلف با اعتبار بالغ بر 138 میلیون تومان و 4 واحد مسکونی برای محرومان احداث کردند و در سال 94 احداث اموزشگاه 2 کلاسه در روستای قره درویش با اعتباری بالغ بر 75 میلون تومان احداث شده است و همچنین در سال 95 نیز مدرسه 3 کلاسه آموزشگاه فدک با 120 میلیون تومان اعتبار و 4 واحد مسکونی برای محرومین احداث شده است و تمامی مبالغ هزینه شده در این راستا توسط خود دانش اموزان در اردهای جهادی و خیرین صورت گرفته است.

 

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه گفت: جنایات، توطعه‌ها و فتنه‌های آمریکا روز به روز آشکارتر می‌شود به طوری که امریکا  طرح جدیدی با همکاری عربستان برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است.

 

وی افزود: آمریکا بعد از شکست‌های پی در پی در منطقه نتواست به ایران ضربه وارد لذا لذا این جنگ‌ها را به داخل مرزهای کشور کشانده‌است تا این کشور را از داخل اشغال کند که نمونه بارز آن فتنه 88 بود که با برنامه ریزی و مدیریت امریکا به راه افتاد اما به همت مردم ایران در داخل کشور این فتنه مدیریت شد و اخیراً نیز گروه تروریستی که در داخل کشور به دنبال وارد کردن ضربه شدید به نظام اسلامی بود توسط اطلاعات دستگیر شد.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا برای انتخابات سال 96 برنامه‌ریزی کرده است تا این کشور را دچار چالش کرده و وحدت بین مردم ایران را از بین ببرد اما غافل از اینکه امام راحل فرموده‌اند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تاکنون نیز نتوانسته انجام دهد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد