سرویس: اقتصادی
کد خبر: 56572
|
12:10 - 1395/06/08
نسخه چاپی

شعبه مرکزی بانک مهر اقتصاد اردبیل تا دهه فجر افتتاح می شود

شعبه مرکزی بانک مهر اقتصاد اردبیل تا دهه فجر افتتاح می شود
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از پروژه های در دست احداث این بانک در استان اردبیل بازدید بعمل آورد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل ، اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد – به همراه کارشناسان این معاونت طی سفری یک روزه از پروژه های عمرانی در حال احداث این بانک در شهرهای نمین ، مشکین شهر و اردبیل بازدید بعمل آورد .
وی در جلسه ای که با حضور پیمانکار پروژه ساختمان مدیریت شعب استان ، دستگاه نظارت و مشاورین برگزار شد ، با ابراز خرسندی از میزان پیشرفت پروژه ساختمان مدیریت شعب استان اردبیل گفت : امیدواریم با توجه به سرعت اجرای پروژه نسبت به ماههای گذشته ، با همت و تلاش و همدلی کارفرما و دستگاه نظارت ، به حول و قوه الهی در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ساختمان شعبه مرکزی اردبیل باشیم .
اکبری همچنین در بازدید از کارخانه ساخت اسکلت ساختمان مدیریت شعب استان ، پیشرفت کار را در گرو تلاش و جدیت کارشناسان ، پیمانکاران و دستگاههای نظارت دانست و افزود : پروژه ساختمان مدیریت شعب استان بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های در دست احداث بانک مهر اقتصاد باید در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده و تا آخر شهریورماه کلیه مراحل ساخت و نصب اسکلت بندی به اتمام رسیده و تحویل کارفرما گردد که با توجه به پیشرفت فعلی پروژه این امر دور از انتظار نیست .
گفتنی است پروژه ساختمانی مدیریت شعب استان اردبیل در زمینی به مساحت551 مترمربع و در 10طبقه با امکاناتی از قبیل صندوق امانات ، بایگانی راکد ، خزانه ، سالن کنفرانس و مهمانسرا در حال احداث می باشد .
همچنین پروژه ساختمانی شعبه نمین نیز در زمینی به مساحت 240 مترمربع در حال احداث می باشد که با 70 در صد پیشرفت ، تا پایان سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود .
انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد