سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56596
|
16:39 - 1395/06/08
نسخه چاپی

افتتاح پیست دو و میدانی نیر با 600 میلیون ریال اعتبار

افتتاح پیست دو و میدانی نیر با 600 میلیون ریال اعتبار
پیست دو ومیدانی نیر با حضور دوندگان و ورزشکاران و با انجام یک مسابقه به بهره برداری رسید.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، پیست دو ومیدانی زمین چمن تختی نیر با حضور دوندگان و ورزشکاران دو و میدانی و با انجام یک مسابقه شروع به کار کرد.

 

در این مراسم سجاد انوشیروانی وزنه بردار اردبیلی دسته فوق سنگین و سر مربی تیم ملی وزنه برداری کشور نیز حضور داشت.  

 

اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در مراسم افتتاح این پروزه با اشاره به اینکه تاکنون 600 میلیون ریال برای پیست دو و میدانی اختصاص داده شده است، اظهار کرد: بدون شک برای تکمیل پیست و بهسازی و احداث رختکن استاندارد در ساختمان هیأت فوتبال و جایگاه ویژه باید هزینه بیشتری شود.

 

وی تصریح کرد: شهرستان نیر به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و دارا بودن آب و هوای مناسب، محل مناسبی برای اردوی تیم‌های لیگ دسته یک و لیگ برتر است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: تیم‌های داخلی به جای اردو زدن در کشورهای خارجی، با برگزاری اردو در داخل کشور می‌توانند هم از صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنند و هم به اقتصاد استان کمک کنند، چرا که شهرستان نیر از نظر ارتفاع و آب و هوا از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و روند نتیجه‌گیری این تیم‌ها در طول فصل بعد از برپایی چنین اردوهایی مؤید این نکته است.

 

نگاهی در مورد برنامه‌های ورزش و جوانان نیر برای میزبانی هر چه بهتر شهرستان نیر افزود: برای جذب بیشتر تیم‌ها برای اردو زدن در این شهرستان باید امکانات خوبی فراهم کرده و ورزشگاه را به یک ورزشگاه استاندارد و مجهز تبدیل کنیم که این امر نیازمند اعتبارات بیشتری است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رختکن و سرویس بهداشتی در خور شأن تیم‌های ورزشی نیست و باید با کمک مسؤولان و جذب بخش خصوصی برای آماده‌سازی ورزشگاه اقدامات لازم انجام شود که خوشبختانه در سال‌جاری با مساعدت فرمانداری و همکاری اداره کل درصدد رفع این مشکل هستیم.

نگاهی اضافه کرد: علاوه بر آن جایگاه تماشاگران زمین چمن نیز نیازمند تعمیرات اساسی است که در نظر داریم حتی‌المقدور تعمیرات اساسی در این بخش نیز انجام شود.
 

 

وی ادامه داد: تیم‌های بومی شهرستان نیر و هیأت فوتبال در حال حاضر از زمین چمن هفته‌ای 9 جلسه به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در مورد اردوی تیم‌های لیگ برتر در این شهرستان گفت: طی سال‌های اخیر میزبان تیم‌های زیادی بودیم، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز به مدت یک هفته، امید سایپا به مدت چهار روز، آکادمی فوتبال ایران مهر به مدت پنج روز، تیم صبای قم دو بار 17 روز، تیم شهرداری ارومیه سه روز و نفت تهران به مدت 10 روز در شهرستان نیر اردو داشتند.

 

 

 
 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد