سرویس: سبلان ما
کد خبر: 56600
|
18:08 - 1395/06/08
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

هواپیماهای قدیمی دلیل تاخیر پروازهای فرودگاه اردبیل/ اشتغال و سرمایه گذاری الویت اول استان است

هواپیماهای قدیمی دلیل تاخیر پروازهای فرودگاه اردبیل/ اشتغال و سرمایه گذاری الویت اول استان است
استاندار اردبیل گفت:بیشتر تاخیردر پروازها مربوط به خود طیاره ها است که البته این مختص شهر اردبیل نیست و در همه جا این اتفاق می افتد چرا که هواپیماها کهنه و قدیمی شده اند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی،استاندار اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران در محل استانداری اردبیل بر ضرورت پرداخت به مسائل اقتصادی در استانی که 25 سال از استان شدنش میگذرد،تاکید کرد.

وی گفت: در این استان انرژی ها در جهت عمران و آبادی صرف شده در حالی که دغدغه از همان ابتدا مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان بوده است.

خدابخش خاطر نشان کرد: وقتی اولویت ایجاد اشتغال برای جوانان باشد باید به بدنبال سرمایه گذاری های بزرگ در استان بود که در این راستا چهار مگا پروژه به سرعت در حال انجام است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تنها در پایاب سد خدا آفرین هزینه ای صرف می شود که میزان آن بیشتر از اعتبارات عمرانی  30 سال گذشته این استان است.

وی آماده سازی 6 هزار 200 هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین جهت ایجاد کشت و صنعت و افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار را بزرگترین طرح های افتتاح شده در هفته دولت اعلام کرد.

استاندار اردبیل در مورد اشتغالزایی در استان اردبیل هم یادآورشد: در طول سه سال گذشته 4 هزار نفر  صاحب شغل شده اند و در بهبود فضای کسب و کا رنیز استان ما رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی در مورد تاخیرهای رخ داده در پروازهای فرودگاه اردبیل هم اظهار داشت: به غیر از چند پرواز که به خاطر هوای بد و ابری در زمستان لغو شد،  بیشتر تاخیرها مربوط به خود طیاره ها است که البته این مختص شهر اردبیل نیست و در همه جا این اتفاق می افتد چرا که هواپیماها کهنه و قدیمی شده اند.

به گفته خدابخش درقضیه گمرک اصلاندوز، چون این گمرگ 25 سال راکد مانده بود طبق مصوبه ای حدف شد اما با رایزنی ها و دادن طرحی این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

وی افزود: مسئله این است که برای ماندن گمرک از این به بعد چه فکری کرده ایم  که این گمرگ همچنان راکد نماند.

 استاندار اردبیل در پرداخت مطالبات گندمکاران هم گفت: نصف  پول گندمکاران پرداخت شد و قول پرداخت کامل مطالبات تا پایان شهریور ماه  داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال 14 میلیون تن گندم خریداری شده بود که این میزان نسبت به برآوردها بیشتر بود؛ سال گذشته 9 میلیون تن گندم از استان اردبیل خریداری شد.

 انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد