سرویس: سرعین
کد خبر: 56601
|
18:13 - 1395/06/08
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در ایلام:

دشمن درصدد نفوذ به محتوای عاشورا است

 دشمن درصدد نفوذ به محتوای عاشورا است
امام‌جمعه ایلام گفت:دشمن به این نتیجه رسیده است عاشورا یک فرهنگ است و تصمیم بر نفوذ به محتوای عزاداریها و اشعار مداحان گرفته است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازچشمه لر،آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در یادواره شهدای دولت شهرستان سرعین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  گفت: دولت خود را از مردم جدا نمی بیند و برایند اراده مردم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین پدیده تاریخ معاصر است و انقلابی که علی رغم خواسته های استکبار در حساس ترین منطقه جهان به پیروزی رسید و در این راستا انقلاب اسلامی نظامی را پدید آورد که نظیرش را در طول تاریخ در بین حاکمان و حکومت ها را ندیده بودیم .  

آیت الله لطفی اظهار کرد: دشمنان اسلام و منافقین کوردل همواره بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ سخت افزار و نرم افزاری داشته اند و در جنگ تحمیلی کاری را پیش نبردند به فکر ترور شخصیت تراز اول مملکت افتادند که از این طرق 17000 نفر را ترور و به شهادت رساندند که برای افراد و فرزندان ما شهادت افتخار است و موجب تقویت بنیه دینی و فرهنگی می شود .

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در حال حاضر هدف منافقین و استکبار جهانی این است که جوانان  با ماهواره مشغول سازند و از سوی دیگر گروه سلفی و داعش را تحریک کنند ،می بینید داعشی ها در لبنان شکست خورده و در سوریه و عراق زمین گیر شده است و لذا حرم اهل بیت(ع) خط قرمز ماست و جوانان ما که امام و انقلاب را ندیده اند بخاط علاقه به اهل بیت(ع) و با عشق به خدا و رهبری آماده اند از جان خود بگذرند و به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت با دشمنان نبرد کنند.

نماینده ولی فقیه در ایلام  با  بیان اینکه دشمنان همزمان با جنگ سخت جنگ نرم را نیز شروع کردند گفت:دشمن به این نتیجه رسیده است عاشورا یک فرهنگ است و تصمیم بر نفوذ به محتوای عزاداریها و اشعار مداحان گرفته است.

آیت الله لطفی تاکید کرد:یکی از ویژگی های رهبری در نظام اسلامی رصد حرکات دشمن بوده  و نسبت به ان برنامه ریزی و سخنرانی و بصیرت افزایی می کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد