سرویس: بین الملل
کد خبر: 56634
|
13:20 - 1395/06/09
نسخه چاپی

مدیر جدید دفتر صدا و سیما در باکو معرفی شد + عکس

 مدیر جدید دفتر صدا و سیما در باکو معرفی شد + عکس
مراسم معارفه “ امیرکرمی” به عنوان مدیر دفتر صدا و سیما در باکو و تودیع "مهدی راثی" مدیر سابق این دفتر با حضور “محسن پاک آیین” سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، مراسم معارفه “ امیرکرمی” به عنوان مدیر دفتر صدا و سیما در باکو و تودیع "مهدی راثی" مدیر سابق این دفتر ،روز سه شنبه با حضور “محسن پاک آیین” سفیر ایران در جمهوری آذربایجان  و روسا و کارکنان نمایندگی های نهادهای کشورمان در باکو برگزار شد.

 

در این مراسم سفیر کشورمان با اشاره به مناسبات روبه توسعه تهران و باکو و اهمیت توسعه مناسبات رسانه ای ، از فعالیت های مهدی راثی در جهت تقویت روابط رسانه ای دو کشور و تولید اخبار و گزارشات منظم قدردانی کرد.  

 

پاک آیین همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی و حرفه ای امیر کرمی، مدیر جدید نمایندگی صداوسیما درباکو ، افزود دو کشور دارای پیوندها و اشتراکات فراوانی هستند و توسعه مناسبات رسانه ای می تواند پشتوانه خوبی برای تقویت ارتباطات دوملت باشد.  

 

در این مراسم کرمی مدیر جدید نمایندگی صداوسیما در جمهوری آذربایجان نیزبا اشاره به سوابق رسانه ای خود ، بر سیاست خود مبنی بر ادامه روند توسعه مناسبات رسانه ای دو کشور دوست و برادر تاکید کرد.  

 

امیر کرمی مدیرکل خبر و تفسیر پیشین سازمان صدا و سیما بوده و دارای فوق ليسانس علوم سياسي است . وی از سال 89 تا كنون مديركل خبر و تفسير در معاونت برون مرزي بوده است.

 

كرمي مسلط به زبان هاي تركي و كردي است و سوابق مديريتي در راديو تركي استانبولي و خبر كردي شبكه سحر را در پرونده كاري خود دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد