سرویس: سرعین
کد خبر: 56647
|
19:05 - 1395/06/09
نسخه چاپی

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل :

آماده احداث یادمان شهدای گمنام سرعین هستیم

	آماده احداث یادمان شهدای گمنام سرعین هستیم
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل گفت:اگر مسئولین شهرستان سرعین طرح یادمان شهدای گمنام سرعین را ارائه دهند پروژه شروع خواهد شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازچشمه لر،علی واحد مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در مجمع بسیج شهرستان سرعین گفت: اگر مسئولین شهرستان طرح یادمان شهدای گمنام سرعین را ارائه دهند پروژه شروع خواهد شد.

واحد افزود: به علت اینکه اعتبار مورد نیاز از سوی مسئولین شهرستان سرعین برای احداث یادمان شهدای گمنام  تامین نشد این پروژه بالاتکلیف مانده است.

وی تصریح کرد:یکی از طراحان برجسته استان طرحی را برای یادمان شهدای گمنام سرعین داده بود که بنده مطمئن بودم حدود 1 ساعت در ماندگاری مسافر تاثیر گذار بود البته این طرح هزینه بالغ بر 1 میلیارد تومان را در برداشت که توسط مسئولین سرعین رد شد.

واحد  اظهار کرد:هر زمان که مسئولین طرح پیشنهادی خود را ارائه دهند کار احداث یادمان شهدای گمنام کلید می خورد.

 عاطف ناصری فرماندار سرعین نیز گفت: حدود 250 میلیون تومان اعتبار توسط  شورای اسلامی شهر سرعین برای یادمان شهدای گمنام اختصاص داده شده است و 50 درصد باقی مانده نیز بزودی تامین می شود ،طرح پیشنهادی نیر با تشکیل یک جلسه ارائه خواهد شد.

امام جمعه نیر نیز در سخنرانی مجمع بسیج شهرستان سرعین  با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم منطقه در زمینه دشمن شناسی، گفت: نابودی دولت های ظالم در منطقه شرایط خاصی را دارد که در صورت رعایت  واجرای ان می توان برای همیشه از شر آمریکا و همدستانش در منطقه راحت شد.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی اظهار کرد:با بصیرت  و آگاهی می توان در مقابل فتنه ها ایستاد و تقوای الهی در این مورد مهم ترین شاخص است که این تقوای باید به صورت عملی در فرد دیده شود .

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد