سرویس: سیاسی
کد خبر: 56684
|
13:58 - 1395/06/10
نسخه چاپی

چهار روز از ابلاغ حکم بازگشت شهردار معزول گذشت؛

پا در هوایی شهرداری اردبیل/ شهردار قانونی به محل کارش برنگشت

پا در هوایی شهرداری اردبیل/ شهردار قانونی به محل کارش برنگشت
با وجود ابلاغ حکم رسمی برای بازگشت شهردار معزول اردبیل، حمید لطف‌الهیان به محل کارش برنگشته و در این چهار روز امورات شهرداری اردبیل بدون شهردار و سرپرست اداره می شود.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، با وجود گذشت چهار روز از ابلاغ حکم رسمی برای بازگشت شهردار معزول اردبیل حمید لطف اللهیان به محل کارش بازنگشته و در این مدت امورات شهرداری اردبیل بدون شهردار و سرپرست  اداره می شود.

سالار شاکر رئیس کمیسیون حقوقی پارلمان محلی اردبیل، در پاسخ به این سوال خبرنگار سبلانه که در صورت تحویل نگرفتن سمت شهرداری توسط شهردار قانونی تکلیف چیست وشورا چه روند قانونی را طی خواهد کرد، گفت: اجازه بدهید چند روز دیگر در این مورد پاسخگوی سوال شما باشیم.

اما ذکی الله خوشبخت رئیس پارلمان محلی که بعد از رای هیئت حل اختلاف استان، تمکین از قانون را فصل الخطاب می دانست، گفته است: اگر شهردار تا روز شنبه سمت خود را تحویل نگیرد قانونا این حق شورا است درباره شهردار تعیین تکلیف کند .

به گفته وی با ادامه این وضع و به دلیل حضور نیافتن شهردار قانونی در محل کار، وی عزل شده و فرد دیگری به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

در شرایط فعلی که شهردار قانونی اردبیل  در محل کارش حاضر نشده، طبق قانون قدرت سیفی که سرپرستی 49 روزه شهرداری اردبیل را برعهده داشت نمی تواند هیچ تصمیمی در خصوص امورات شهرداری اتخاذ و پای هیچ نامه ای را امضا کند که البته ادامه این وضعیت مردم را سردرگم کرده است

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد