سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56687
|
15:29 - 1395/06/10
نسخه چاپی

بزرگترین پروژه دولت در هفته دولت تخریب دولت‌های گذشته بود

بزرگترین پروژه دولت در هفته دولت تخریب دولت‌های گذشته بود
در طول هفته دولت مسئولان دولتی با حضور در مراسمات و محافل عمومی عملکرد دولت تدبیر و امید را با تخریب دولت‌های گذشته کلید زدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازاورامی، همزمان با سراسر کشور هفته دولت از دوم شهریور ماه تا نهم شهریور ماه به مدت یک هفته در شهرستان مشگین‌شهر گرامی‌داشته شد به طوری که به مناسبت این هفته، هر روز در یکی از بخش‌های شهرستان پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و تولیدی افتتاح و مورد استفاده قرار گرفت.

 

هفته دولت بهترین زمان برای ارائه گزارشی از عملکرد دولت در یک سال و یا سه سال گذشته بود به طوری که طبق اظهارات مسئولین ارشد شهرستان 60 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ريال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت اما در برخی از گزارشات آمارهایی به مردم ارائه می‌شد که نه تنها صحت نداشته بلکه موجب می‌شد مسئولان قبل از این دولت نیز زیر سوال روند که این امر هیچ تناسبی با عملکرد دولت نداشت.

 

در طول این هفته، مسئولان استانی و کشوری نیز در این شهرستان حضور یافتند و در جلسات شورای اداری شهرستان و بخش‌ها به تشریح عملکرد دولت پرداخته و گاهاً به صورت ناعادلانه عملکرد دولت‌های گذشته را زیر سوال بردند و برخی از نقاط ضعف دولت را در سایه دولت‌های گذشته مشاهده کردند که این امر دور از جایگاه افرادی بود که به این شهرستان سفر کرده بودند.

 

قطعاً هر دولتی در زمان مسئولیت خود دارای عملکردهای مثبتی است و در کنار آن ممکن است ضعف‌هایی نیز وجود داشته باشد که دور از انتظار هم نیست اما اینکه ضعف های یک دولت را به دولت‌های گذشته نسبت دهند دور از اخلاق و شأن افراد است.

 

در سفری که مسئولان استانی و شهرستانی به بخش‌ها و روستاها داشتند معاون سیاسی استانداری اظهار کرده است که قبل از اجرای برجام سایه جنگ بر این کشور سایه انداخته بود که با ورود دولت به برجام از وقوع جنگ جلوگیری به عمل آمد که در این خصوص کارشناسان مسائل سیاسی معتقد هستند در طول انقلاب اسلامی ایران همواره در تحریم بوده و هست و برجام نیز تاثیری بر این تحریم‌ها نداشته است چرا که اگر موفقیتی داشت در وضعیت معیشتی مردم مشاهده می‌شد؛ لذا اینکه گفته می‌شود ایران در آستانه جنگ بود چیزی جزء توهم و ساخته و پرداخته در افکار مجازی برخی افراد بیش نیست که دولت مردان بیشتر از آن بر علیه دیگر دولت‌ها و با هدف فریب مردم استفاده می‌کنند.

 

وی در بخشی از سخنان خود ادعا کرده بود که برجام برای ملت ایران عزت آفریده است این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی با عزت و افتخار در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و اجازه نداد دشمن به این کشور چپ نگاه کند حال معلوم نیست برجام برای ملت ایران کدام عزت را خلق است.

 

با توجه به اینکه دولت در سه سال گذشته عملکرد قابل قبولی برای ارائه به مردم نداشته است لذا با تخریب دولت‌های گذشته ادعا می‌کند که دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته کثافت‌‌کاری‌های دولت گذشته را جمع آوری کرده است این در حالی است که برخی از پروژه‌های در حال اجرا را همچون مسکن مهر به حالت تعلیق درآورد و با مخالفت دولت ناکام ماند.

 

شریفی همچنین در این جلسه به تورم تک نرخی اشاره کرده و آن را دستاوردی بزرگ برای دولت در نظر گرفته است این در حالی است که مردم این کشور در طول سه سال گذشته نه تنها از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی پیدا نکرده اند بلکه روز به روز وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در حال کاهش است که با آمارهای دولت تدبیر و امید همخوانی ندارد.

 

وی همچنین موضوع فیش‌های نجومی در دولت یازدهم را ریشه در دولت دهم عنوان کرد که از دولت گذشته به این دولت به یادگار مانده است این در حالی است که در آغاز دولت و در بازرسی‌ها و نظارت‌هایی که صورت گرفته بود هیچ گونه حق و حقوق غیر متعارف گزارش نشده بود اما با گذشته نزدیک به سه سال از عمر دولت یازدهم فیش‌های نجومی کشف شد.

 

به گزارشپایگاه خبری اورامی، قطعاً در هر دولتی ممکن است چنین مشکلاتی وجود داشته باشد اما با شدت و ضعف‌هایی همراه است که در دولت یازدهم این مشکلات شدت بیشتری یافت.

 

وقتی مسئولی در یک منطقه حضور می‌یابد باید متناسب با مردم آن روستا و مشکلات آنان سخت گوید لذا مردم به خوبی می‌دانند که هر دولت‌ برای مردم چه خدماتی انجام داده است اکنون نوبت شماست که به مردم خدمت کنید.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد