سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58383
|
09:55 - 1395/07/25
نسخه چاپی

شمشیرباز نیری قهرمان فلوره استان شد؛

وثوقی به اردوی تیم ملی دعوت شد

وثوقی به اردوی تیم ملی دعوت شد
شمشیرباز نیری قهرمان مسابقات شمشیربازی فلوره جوانان استان اردبیل شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، محمدرضا وثوقی با کسب برتری برابر حریفان، قهرمان مسابقات شمشیربازی فلوره جوانان استان اردبیل شد. 

 

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان استان اردبیل در اسلحه فلوره رده سنی جوانان، بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل اعلمی (شهید نمونه ورزش کشور در سال 95 ) در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان با حضور 17 فلوریست برگزار شد و پس از برگزاری 67 دیدار انفرادی، محمدرضا وثوقی از شهرستان نیر و احمدرضا کنعانی از اردبیل به دیدار نهایی راه یافتند که وثوقی با کسب برتری 15 بر 11 به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یافت. کنعانی نقره گرفت و ماهان صباغی و نیما خانکیشی اوغلی از اردبیل مشترکا گردن آویز برنز را کسب کردند.

 

مراسم توزیع مدال و جوایز مسابقات در پایان رقابت ها با حضور محمدرضا برادران معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش استان، هادی صباغی رئیس هیئت و مسئولین و مربیان و داوران هیئت استان و شمشیربازان حاضر برگزار شد.

 

به گزارشنیریمیز، از سوی فدراسیون شمشیربازی کشور، محمدرضا وثوقی به اردوی تیم های ملی دعوت شد.

 

اردوی تیم ملی از 24 مهر ماه لغایت 4 آبان ماه در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می شود.

 

گفتنی است این شمشیرباز جوان در تیم ملی نوجوانان کشور هم حضور داشته و تیر ماه امسال هم در اسلحه اپه در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد