سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58391
|
12:58 - 1395/07/25
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز در همایش حجاب و عفاف؛

"چشم هم چشمی" از علل بدحجابی در جامعه است

"چشم هم چشمی" از علل بدحجابی در جامعه است
امام جمعه اصلاندوز گفت:چشم هم چشمی،تهاجم فرهنگی و عدم آشنایی با اهمیت حجاب از عوامل بدحجابی در جامعه بشمار می روند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" صبح امروز در همایش حجاب و عفاف دبیرستان راه زینب (س) به عوامل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: تمایلات درونی، خودنمایی، کمبود اخلاقی و دینی،چشم هم چشمی، تهاجم فرهنگی، عدم آشنایی با اهمیت حجاب،بی غیرتی مردان،عدم پایبندی به آداب اجتماعی از عوامل بدحجابی بشمار می روند.

وی به نقشه های شوم دشمنان و استکبار برای نهاد خانواده ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:شکستن آموزش و پرورش با راههای مختلف،شکستن نظام الگوسازی و شکستن نهاد خانواده که بدحجابی هم از علل آن است از ارکانی هستند که استکبار همواره نسبت به تحقق آنها شبانه روزی تلاش می کند.

امام جمعه اصلاندوز خنثی سازی نقشه های پلید دشمنان را در گرو بصیرت و آگاهی زنان و دختران ایران اسلامی عنوان کرد و از دانش آموزان خواست سیره و روش حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) را نمونه و الگوی زندگانی خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز حجاب و عفاف را گوهر زنان و دختران دانست و تصریح کرد:خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصؤنیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

به گزارشارس تبار،همایش حجاب و عفاف با محوریت "نهضت ماه زنده ایم"صبح امروز یکشنبه با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان و آموزش و پرورش و با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرهنگیان و دانش آموزان دختر مدرسه راه زینب (س) برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد