سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 58398
|
15:40 - 1395/07/25
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل :

امروز، دنیا جنگ الگوهاست/ در میادین ورزشی به باورهای دینی نیازمندیم

امروز، دنیا جنگ الگوهاست/ در میادین ورزشی به باورهای دینی نیازمندیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با تاکید بر ضرورت الگوسازی در همه رشته ها برای جوانان گفت: در میدان های ورزشی به باورهای دینی نیاز داریم.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، آیت الله سید حسن عاملی امروز در دیدار با اعضای ستاد یادواره پهلوان شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل، اظهارکرد: در نظام تربیتی نیازمند معرفی الگو هستیم، ورزشکاران الگوهای شایسته‌ای هستند، چرا که تبعیت جوانان از قهرمانان ورزشی بیشتر از موعظه است.

وی افزود: نسل جدید باید بدانند شهدا انسان‌های توانمندی بودند و قابلیت‌های خیلی بزرگ داشتند که توانمندی ورزشی یکی از این قابلیت هاست.

امام جمعه اردبیل گفت: دنیا جنگ الگوهاست، با مختل کردن سیستم الگوسازی می‌توان مملکتی را نابود کرد؛ دشمن برای عروسی، عزا، تدین و حکومت ما الگو معرفی می‌کند، لذا باید در الگوسازی دقت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با تاکید بر ضرورت الگوسازی در همه رشته ها برای جوانان گفت: در میدان های ورزشی به باورهای دینی نیاز داریم. با بردن پیام شهدا به میدان‌های ورزشی دین خود را ادا کنیم.

 

 

عاملی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر اسباب و مسببات ظاهری حتما شکست می‌خوردیم؛ امام راحل با تکیه بر نگاه توحیدی در برابر تمام دنیا ایستاد و آن حرکت عظیم را شروع کرد و رهبری نیز همان راه را ادامه می‌دهد.

وی گفت: اگر امروز در معادلات منطقه حرفی برای گفتن داریم، اقتضای ذاتی خون شهداست و اراده حکیمانه ای پشت این امر است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد