سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58603
|
17:54 - 1395/07/29
نسخه چاپی

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

سرشماری حضوری نفوس و مسکن استان با 363 آمارگیر آغاز شد

سرشماری حضوری نفوس و مسکن استان با 363 آمارگیر آغاز شد
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل از اعزام 363 مامور سرشماری نفوس و مسکن به مناطق شهری و آبادی ها استان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی به نقل از ارس تبار، "فریبرز دهقان" گفت:تاکنون بیش از 10 هزار خانوار با 37 هزار نفر جمعیت اقدام به ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در سطح استان اردبیل کرده اند که این آمارگیری با استقبال بی نظیر مردم بخصوص روستاییان استان همراه بوده است.

 

وی افزود: افرادی که بصورت اینترنتی ثبت نام کردند و در فرمها احتمالا دچار برخی نواقصاتی شده اند می توانند برای ویرایش اطلاعات با واردکردن کد آماری خود از روز شنبه تا پایان هفته آینده از طریق سامانه سرشماری نسبت به ویرایش اطلاعات خود و خانواده اقدام کنند.

 

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل از تمدید دو مرحله ای سرشماری اینترنتی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت:با توجه به اینکه از 4 مهرماه تا 24 مهرماه زمان ثبت نام اینترنتی بود به لحاظ تعطیلات عاشورا و تاسوعا و اینکه مردم بیشتر در عزاداری ها حضرت امام حسین (ع) حضور داشتند تا 27 مهرماه تمدید کردیم و باز هم به لحاظ استقبال مردم از این سرشماری تا پایان مهرماه تمدید شد.

 

وی از عموم مردم شریف استان اردبیل خواست تا پایان مهرماه بدون هیچ معطلی از طریق اینترنتی آمار و اطلاعات خود را در سایتsarshomari95.irدرج کنند.

 

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اعزام 363 مامور سرشماری در 61 گروه در کل استان از روز 28 مهرماه خبر داد و گفت:این ماموران تا 25 آبان ماه آینده بصورت حضوری و خانه به خانه اقدام به سرشماری خواهند کرد.

 

دهقان با بیان اینکه خانوارها از 28کدهای رهگیری در اختیار آمارگیران قرار دهند افزود: خانوارهایی که ثبت نام اینترنتی کرده‌اند برای انجام مرحله دوم سرشماری که از 28 مهرماه آغاز شده است کدهای رهگیری  را به مامور آمارگیر تحویل دهند.

 

وی استقبال مردم بخصوص آبادی های استان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد:با توجه به شرایط جوی حاکم بر شهرستان پارس اباد از امروز تمام مامورین سرشماری را مجهز به چتر و کلاه کردیم که البته در نخستین روز مردم برخی روستاها به لحاظ بارش باران اقدام به مشارکت و تجهیز مامورین ما کردند که قابل ستایش است.

 

این مسئول همچنین از اعزام 46 مامور در قالب 8 گروه در سطح شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت:این گروه از دیروز فعالیت خود را آغاز کردند و در آبادی ها و مناطق شهری شهرستان اقدام به سرشماری می کنند.

 

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل در پایان گفت: مردم و مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف داشته باشند تا بتوانیم سرشماری دقیقی داشته باشیم و با آمار دقیق‌تر عملیات مربوطه را انجام دهیم و در این راستا به همکاری مردم برای کمک به ماموران سرشماری نیاز داریم.

 

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان اردبیل همچنین پیش از ظهر امروز با حضور در بخشداری اصلاندوز با بخشدار دیدار و گفتگو کرده و روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن در بخش را مطلوب ارزیابی کرد.

 

در این دیدار سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز گفت:دهیاران بخش با تمام توان در طول ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، خانه به خانه اقدام به ثبت نام اینترنتی بصورت رایگان کرده اند و کدهای آماری را هم تحویل خانواده ها داده اند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد