سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58788
|
11:40 - 1395/08/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر؛

16 میلیارد ریال سهم شهرستان نیر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی

16 میلیارد ریال سهم شهرستان نیر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه نیر از اختصاص اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی، فرمانده سپاه ناحیه نیر، با اشاره به برنامه هاي متنوع بسيج سازندگي در بحث اقتصاد مقاومتي گفت: پرورش قارچ، آبزيان،صنایع دستی، کشت گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل و صنایع تبدیلی از مهمترین برنامه هاي اقتصاد مقاومتي سپاه و بسيج سازندگي نیر محسوب مي شوند.

 

وی افزود: بنابر تحقق منویات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج سازندگی نیر با افزایش طرح‌های اقتصاد مقاومتی به برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای اقتصاد مقاومتی برای 200 نفر با همکاری جهاد کشاورزی نیر اقدام کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر با اشاره به اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: متقاضیان بسیجی می توانند با ارائه طرح های خود از این تسهیلات استفاده کنند.

 

وی افزود: تا کنون 7 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و 9 میلیارد ریال نیز به متقاضیان در تسهیلات اقتصاد مقاومتی به خصوص در عرصه کشت، بسته بندی و صنایع تبدیلی گیاهان دارویی پرداخت خواهد شد.
 

 

وی خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی فرهنگ خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم برای ماندگاری مردم در روستا‌ها نشر می‌دهد.

 

 

دهقانی افزود: طرح هاي اجرايي بسيج سازندگي با هدف حمايت و توسعه توليد محلي و اشتغالزايي، تشويق مردم در توليد محصولات خانگي و خودكفايي خانوارهاي روستايي توسط بسيج سازندگي حوزه مقاومت نیر در حال اجراء است.

 

 
 
 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد