سرویس: استانی
کد خبر: 59039
|
15:32 - 1395/08/07
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل:

بی‌اعتنایی رئیس جمهوری به راه آهن اردبیل در انتخابات سال آینده اثر می‌گذارد

بی‌اعتنایی رئیس جمهوری به راه آهن اردبیل در انتخابات سال آینده اثر می‌گذارد
امام جمعه اردبیل گفت: با توجه به اینکه تکمیل راه‌آهن استان اردبیل جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان است، بی‌اعتنایی به آن قطعا در انتخابات سال آینده اثر می‌گذارد و مسئولان استان باید این موضوع را به اطلاع دولت برسانند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: تلاش کارگران و کارکنان شهرداری و اداره برق  برای رفع آثار بحران برف در اردبیل مطلوب و شایسته قدردانی است.

وی گفت: انتقال برق در کشورهای پیشرفته از زیرزمین انجام می‌گیرد و در شهرها اثری از سیم و تیر برق نیست و لازم است مسئولان شهرسازی در توسعه شهر و احداث شهرکها به این امر اهتمام ورزند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولان شهر تصریح کرد: این سخن که ما غافلگیر شدیم از مسئولان پذیرفته نیست.

آیت‌الله عاملی با اشاره به راه‌اندازی قطار سریع‌السیر کاشان – تهران بیان کرد: هر از گاهی دولت محترم از راه‌اندازی قطار سریع‌السیر یا برقی یا دارای وی.آی.پی و غیره در استانها خبر می‌دهد اما از راه‌آهن استان اردبیل خبری نیست؛ اگر بودجه وجود ندارد پس چگونه سایر استانها از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

امام جمعه اردبیل افزود: با توجه به اینکه تکمیل راه‌آهن استان اردبیل جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان است، بی‌اعتنایی به آن قطعا در انتخابات سال آینده اثر می‌گذارد و مسئولان استان باید این موضوع را به اطلاع دولت برسانند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی گفتند که شش استان به راه‌آهن سراسری متصل می‌شوند که امیدواریم که ما نیز در زمره این استانها باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل گفت: ما هنوز از بابت حذف گمرک اصلاندوز و بی‌اعتنایی به مکتوبات مسئولان استانی و طومارهای مردمی به شدت ناراحت هستیم.

آیت‌الله عاملی با قدردانی از دولت بابت پرداخت وجه گندم بیان کرد: امیدواریم وجه جو نیز سریعا پرداخت شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل فزود: داعش ابزار کار استکبار جهانی برای مدیریت و تحکم بر منطقه است و آنها تلاش می‌کنند هم خود را ضدتروریسم نشان دهند و هم داعش را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی گاهی کارهای خاص در جنگ سوریه و موصل به نفع داعش انجام می‌دهد و اصرار آنها برای حضور ترکیه در عراق و سوریه نیز در همین راستا است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد