سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 59086
|
10:42 - 1395/08/08
نسخه چاپی

بخشدار مرکزی بیله سوار:

دهیاران، مشکلات خانواده‌های شهدا را به جد پیگیری کنند

دهیاران، مشکلات خانواده‌های شهدا را به جد پیگیری کنند
بخشدار مرکزی بیله سوار گفت: دهیاران باید مشکلاتی که مربوط به خانواده‌های شهدا بوده را به طور جدی پیگیری کنند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از  صبح مغان، "بالازاده"در جلسه برنامه ریزی ساماندهی گلزار شهدای روستاها با دهیاران گفت: با ساماندهی گلزار شهدا باید ترویج‌دهنده فرهنگ شهدا برای نسل‌های آینده باشیم که لازم است دهیاران  به ساماندهی گلزار شهدای بخش مرکزی بیشتر توجه کنند.

وی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری داشتن روحیه شهادت‌طلبی را کمتر از شهادت نمی‌دانند، اظهار کرد: دهیاران باید مشکلاتی که مربوط به خانواده‌های شهدا بوده را به طور جدی پیگیری کنند چرا که عامل اصلی پیروزی اسلام همین روحیه شهادت‌پذیری است.

بخشدار مرکزی بیله سوار با اشاره به اینکه نگهداری از قبور مطهر گلزار شهدا در شهر به عهده شهرداری و در روستا به عهده دهیاری است، گفت: برای استفاده رایگان از برق باید انشعاب برق به نام گلزار شهدا باشد نه برعهده اشخاص، بنابراین این موضوع باید پیگیری شود.

وی همچنین بر ساماندهی جاده های منتهی به گلزار شهدای روستاها تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: با ساماندهی گلزار شهدا باید ترویج‌دهنده فرهنگ شهدا برای نسل‌های آینده باشیم و اجازه ندهیم رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگ مردان با گذشت زمان کمرنگ جلوه کند.

طوماری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله سوار نیز در مورد ساماندهی گلزار شهدای روستاها ابراز داشت: تسطیح گلزار و اطراف آن و تعویض لوح‌های آسیب دیده از تعهدات این بنیاد در ساماندهی گلزار شهدای شهرها و روستاها است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد