سرویس: اجتماعی
کد خبر: 59255
|
14:12 - 1395/08/10
نسخه چاپی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:

شهید فهمیده الگویی ماندگار برای نسل جوان کشور است

شهید فهمیده الگویی ماندگار برای نسل جوان کشور است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: شهید حسین فهمیده الگویی ماندگار برای دانش آموزان و نسل جوان کشور است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، به نقل از آران مغان، حجت الاسلام حسن باقری با گرامی داشت سالروز شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: درک والای شهید فهمیده در دشمن شناسی، سرعت عمل و ثبات فکری و عقیدتی این شهید قابل ستایش است.

 

وی با بیان اینکه شهید فهمیده الگویی ماندگار برای دانش آموزان و نسل جوان کشور است، گفت: بزرگداشت سالروز این شهید فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان با شناخت و تفکر بسیجی با فرهنگ شهادت بیش از پیش آشنا شده و ضمن گرامی داشت این هفته، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد افزود: شهید فهمیده با سرمایه عظمیی از فهم و درک انقلابی و اسلامی به دنبال طوفان حوادث انقلاب، وارد جنگ شد و با وجود سن کم، خود را به خونین شهر قهرمان رساند و با اقدامی آگاهانه و شجاعانه، نام خود را در دفتر شهیدان زنده تاریخ ثبت کرد.

 

باقری تصریح کرد: این دانش آموز رزمنده بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش قدم و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب الله آموخت و آنجا بود که امام راحل از این نوجوان ۱۳ ساله به‌ عنوان رهبر یاد فرموده و بدین گونه نام و یاد او، منشا حماسه های بزرگ شد و تحول عظیمی در شیوه های دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام ایجاد کرد و راه پیروزی و سرافرازی را یکی پس از دیگری، هموار ساخت.

 

وی افزود: امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته ای برای دانش آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور است و یاد آوری این حماسه می تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش های والای آن زمان باشد.

 

باقری در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ۱۳ آبان روز تجلی ارزشهای انقلابی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار ستیزی ، به تشریح برنامه های این روز پرداخت و بر حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد