سرویس: سیاسی
کد خبر: 59430
|
12:34 - 1395/08/13
نسخه چاپی

شکوه‌آفرینی مردم پارس آباد در فریاد «نه» به آمریکا/ غیرتی که پرچم شیطان بزرگ را به آتش کشید

 شکوه‌آفرینی مردم پارس آباد در فریاد «نه» به آمریکا/ غیرتی که پرچم شیطان بزرگ را به آتش کشید
همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی پارس آباد حماسه ای دیگر آفریدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، همزمان با شروع راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور مردم همیشه در صحنه پارس آباد با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آل سعود» جنایت‌های شیطان بزرگ آمریکا را محکوم و با حضور خود، ولایت‌مداریشان را به جهانیان ثابت کردند.

 

در این راهپیمایی که ساعت 10 صبح از میدان سپاه آغاز شد، بسیاری از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در پارس آباد، دانش‌آموزانی با سربند لبیک یا حسین و لبیک یا زهرا بودند که جلوه‌ای خاص به راهپیمایی 13 آبان امسال که مصادف با ماه صفر است، بخشیده بودند.

تجلی حضور زن، کودک، نوجوان، جوان، پیر و از تمام اقشار مختلف مردم، مسئول و غیرمسئول، در راهپیمایی 13 آبان و در هوای خوب و آفتابی حماسه‌ای بی‌‌نظیر در کارنامه پارس آبادی ها رقم زند.

امروز دانشجویان نیز با بصیرت انقلابی در راهپیمایی 13 آبان حضور یافته و به آرمان‌های امام (ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با سر دادن شعارهای الله تکبر و مرگ بر آمریکا، نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند.

آنچه که در این راهپیمایی بیش تر از همه موج می زند، پرچم‌های یا ابوالفضل و یا حسین (ع) در دستان راهپیمایانی بود که به نوعی با این کار عشق و ارادت خود را به ساحت حضرت اباعبدالحسین (ع) و یاران باوفایش به خوبی نشان دادند.

در راهپیمایی 13 آبان پارس آباد همچنین ایستگاه نقاشی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برپا شد که با استقبال گرم دانش‌آموزان روبه‌رو شد و دانش آموزان با کشیدن نقاشی هایی با موضوع استکبار ستیزی از آمریکا، انزجار و نفرت خود را به تصویر کشیدند.

در پایان این راهپیمایی پس از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه راهپیمایی در 7 بند قرائت و شرکت کنندگان با تکبیر آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد