سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 59616
|
08:14 - 1395/08/17
نسخه چاپی

وقتی ورزش در دید مسئولان جایگاهی ندارد!

وضعیت غمبار سالن ورزشی تختی اصلاندوز+تصاویر

وضعیت غمبار سالن ورزشی تختی اصلاندوز+تصاویر
بی توجهی مسئولان ورزش نسبت به تجهیز و تعمیر سالن تختی اصلاندوز باعث شده کلیه فعالتیهای ورزشی جوانان به حالت تعطیل درآید.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،سالنی که چندین سال است به حال خود رها شده و بعلت نبود نظارت به این روز افتاده است.

وضعیت سرویس‌های بهداشتی،دوش حمام،رختکن و آبخوری ورزشگاه تختی اسفناک است و از پاکیزگی و تمیزی این سرویس‌ها هیچ خبری نیست.

 

وضعیت ظاهری سالن ورزشی نیز از تابلوی سالن گرفته تا دیوار نوشته های تبلیغاتی دست کمی از سرویس‌ها ندارد و گرد و خاک زیادی روی دیوار ،سقف و زمین نشسته است.

همچنین نفوذ آب باران از سقف سالن کشتی،نشست کف سالن فوتسال و نبود سیستم گرمایشی یکی دیگر از مشکلات باشگاه تختی بشمار می روند.

تنها زمین فوتبال هم دست کمی از سایر مشکلات ورزشی منطقه ندارد،حفر وسط زمین به بهانه برگزاری مراسم شبیه خوانی از ابتکاراتی است که قابل قبول نیست و جای سوال اینجاست که چرا مسئولان اجازه تخریب بیت المال را می دهند؟!

 

عدم تخصیص منابع مالی کافی برای تجهیز و بازسازی سالن تختی و نبود هیاتهای ورزشی بدلیل مشکلات مالی از بزرگترین مسایلی است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

علت این اتفاق بازهم به بی توجهی و بی تفاوتی ها مسئولان بر میگردد  و این اتفاق در مرحله اول لطمه اصلی را به وضعیت نامناسب سالن وارد کرده است.

طی گفت و گویی که با ورزشکاران داشتیم همه آنها نسبت به وضعیت موجود ناراضی و گله مند بوده و از مسئولان خواستار حل مشکلات موجود در این سالن شدند.

 

به نظر می رسد اگرجوانان و نونهالانی که برای ورزش می روند این باشگاه را بدلایل نامناسب بودن وضعیت آن ترک کنند، پتانسیل تبدیل شدن به مخروبه را نیز داشته باشد!

همچنین نباید فراموش کرد که مسئولان باید تمام فکرشان به خاطر جوانان و مطالبات این گروه از جامعه بوده و باید به مطالبات به حق آنان پاسخ دهند، و برای تهاجمات وسیع فرهنگی بیگانه تدابیری بیندیشند تا جوانان و آینده سازان این مملکت به سراغ ناملایمات و ناهنجاریهای اجتماعی نروند.

 

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در این باره به خبرنگارارس تبارگفت:عدم توجه به مقوله ورزش در بخش اصلاندوز و مراجعه جمع کثیری از جوانان و ورزشکاران بخاطر کمبود فضاهای ورزشی و توزیع اقلام ورزشی متعلق به جامعه عشایری در نقاط دیگر و مناطق غیر عشایری ،عدم توجه به تعمیر و تجهیز سالن ورزشی موجود در اصلاندوز ،هزینه کرد عواید حاصل از اجاره فضاهای ورزشی در خارج از بخش اصلاندوز، نداشتن برنامه برای استفاده از پتانسیل های بازی های بومی و محلی اصلاندوز علی رغم وجود پتانسیل های مناسب در میان جامعه عشایری از علل عقب ماندگی بخش اصلاندوز در عرصه ورزش بشمار می روند.

در پایان این سئوال مطرح است که آیا واقعا با داشتن چنین باشگاهی جوانان ورزشکار اصلاندوزی جایی برای پیشرفت دارند؟

تصاویری از وضعیت اسفناک باشگاه ورزشی تختی اصلاندوز را مشاهده می کنید که به چه روزی درآمده و هیچ فردی ظاهرا نبوده نظارتی بر اموال بیت المال داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

حفر وسط زمین فوتبال اصلاندوز جهت نمایش رودخانه فرات در مراسم شبیه خوانی عاشورای حسینی!

 

گزارش از:سجاد میرزایی

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد