سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 59786
|
19:21 - 1395/08/19
نسخه چاپی

تولد گروههای تروریستی در سایه روسای جمهور آمریکا

تولد گروههای تروریستی در سایه روسای جمهور آمریکا
تولد گروههای تروریستی در جهان رهاورد روسای جمهور پیشین امریکا است بطوریکه در زمامداری هر یک از آنها گروهی به کشتار مردم جهان کمر بسته است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازازناو،برگزاری انتخابات امریکا با سایر کشورها یک فرق اساسی دارد؛  با روی کار آمدن یک رئیس جمهوری جدید مثلا ترامپ یا هیلاری یک گروه تروریستی جدید تحت الحمایه نیز خلق می شود و با تولد این گروه تروریستی مردم دنیا بیشتر در ظلم و ستم قرار می گیرند.

در زمان کلینتون گروه تروریستی طالبان در خاورمیانه پای به عرصه نهاد و جنایات زیادی رادر خاورمیانه اعم از ترور و بمب گذاری و ویرانی در شهرها را انجام داد.

با خداحافظی کلینتون بوش پسر سردمدار آمریکا شد و گروه تروریستی القاعده را روانه آسیا و کشورهای در حال توسعه کرد واین گروهک نیز به تبعیت از گروه تروریستی قبلی در آسیا و اروپا نیز فاجعه آفرید.

با تمام شدن مدت ریاست جمهوری بوش پسر، اوباما بر کاخ سفید حاکم شد و گروه تروریستی داعش تشکیل شد و با حمایت های بیشتر اعراب مخصوصا عربستان سعودی به کشتار مردم جهان پرداخت.

فاجعه ای که داعش در کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی خلق کرده در هیچ تاریخی ثبت نشده و زننده ترین اتفاقات در تاریخ جهان بوده که هم اکنون نیز این گروه تروریسی در شهر موصل عراق، بخش هایی از سوریه و آفریقا و اروپا و شرق ترکیه فعال بوده و به کشتار خود ادامه می دهند.

حال باید منتظر بود و نظاره کرد که با روی کار آمدن کدام گروه تروریستی ظهور پیدا می کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد