سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 61213
|
13:18 - 1395/09/22
نسخه چاپی

فلكه ترمينال پارس آباد در محاصره وانت ها/ سکوت مسئولان در برابر معضلات شهری+ عكس

 فلكه ترمينال پارس آباد در محاصره وانت ها/ سکوت مسئولان در برابر معضلات شهری+ عكس
بیشتر وقت ها برایم جای سوال داشته که متولیان نظارت بر این امر کجایند که وانت هاي میوه فروش بی محابا خیابان ها را قرق می کنند و ککشان هم نمی گزد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، وقت هایی می شود آن هم در اوج كاري و در ساعت بازگشت مردم به خانه هایشان وانت هايي حامل میوه، خیابان ها را قرق کرده اند تا با کمی به اصطلاح ارزان فروشی نسبت به مغازه ها و دیگر جاها بار خود را به فروش برسانند. بیشتر وقت ها برایم جای سوال داشته که متولیان نظارت بر این امر کجایند که دوره گردان بی محابا خیابان ها را محاصره می کنند و ککشان هم نمی گزد چه اتفاقی ممکن است از این کارشان حادث شود؟

آنچه تعجب مرا به دنبال دارد این است که ماموران راهنمایی و رانندگی هم که تیزبینانه به دنبال ثبت تخلفات رانندگان هستند حتی با دیدن تخلف وانت های میوه فروشان و شگرد آنها براي مخفي كردن پلاك خودرو، عکس العملی نشان نمی دهند و اینها همچنان به کار خود ادامه می دهند و در نتیجه رانندگان دیگر وسایل نقلیه عبوري با مشکلاتی مواجه می شوند.

حسابش را بکنید وانت ها تا وسط خیابان آمده باشند و برخی رانندگان هم به هوای یک خرید ارزان خودروهایشان را همانجا نگه دارند و این می شود قوز بالا قوز. خیابان شلوغ و فروشندگان میوه، آن هم درست در وسط خیابان که خودروها با شتاب از آن محل گذر می کنند؛ این برای خیلی ها اتفاق افتاده که در یک لحظه فردی را در وسط خیابان و میوه به دست می بیند و با کمی پیچ و تاب دادن خودرو از کنارش عبور می کنند.

حتی برای رانندگان تاکسی ها هم این اتفاق افتاده که گمان کرده اند این ها مسافرند و برایشان بوق و چراغ زده اند اما وقتی نزدیک تر شده اند خودشان هم از این کار خنده شان گرفته است. نمونه هایي از وانت هايي كه خيابان ها را در پارس آباد قرق كرده اند کم نیست؛ فلکه ترمينال، چهارراه امام خميني (ره)، فلکه اجيرلو و ... از این دست دوره گردان میوه فروش هستند که جز به فروش میوه خود به چیز دیگری نمی اندیشند.

اين در حالي است كه اين ميوه فروشان علاوه بر اينكه خيابان را قرق خود كرده اند از سويي موجبات نارضايتي مغازه داراني شده اند كه از آلودگی جوي و خیابان به سطوح آمده اند.

بی گمان مسوولان شهری هم بارها و بارها این معضل را دیده اند و این که چرا تا به حال واکنشی از خود نشان نداده اید جای بسی سوال است؛ هر چند که معضلاتی از این دست بسیار است. شاید کارهای مهمتر از این بوده که حتی نیم نگاهی هم به حل چنین معضلاتی نکرده اند. سکوت در برابر معضلات شهری تبعات بسیار دارد و دودش بیشتر به چشم مردم می رود تا آقایان مسوول؛ شاید دغدغه های مسوولان شهری بیش از اینها و سنگین تر از آنچه هست بوده که رفع این معضل ها ارزش چندانی نداشته است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد