سرویس: سرعین
کد خبر: 61288
|
11:00 - 1395/09/24
نسخه چاپی

شهردار سرعین خبرداد؛

چهارمین جشنواره زمستانی سرعین برگزار می شود

چهارمین جشنواره زمستانی سرعین برگزار می شود
شهردار سرعین گفت:چهارمین جشنواره زمستانی سرعین با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهر چشمه های بهشتی و جذب مسافر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،شهردار سرعین گفت: با توجه به جلسات متعدد و بنا به درخواست فرماندار سرعین ، شهرداری آماده برگزاری چهارمین جشنواره زمستانی است.

رضا زنده دل بابیان اینکه جشنواره چهارم  تفاوت شگرفی با جشنوراه های گذشته به جز رفع نواقص ندارد افزود:هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های زمستانی شهر سرعین است و برنامه های مهمی چون مسابقات اسکی قهرمانی، صعود زمستانی به قله سبلان و مسابقات آدم برفی درکنار برنامه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در جشنواره سوم  شهرداری تاثیر گذار بود و بسیاری از کار ها را این مجموعه انجام می داد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره، بدون پخش تلویزیونی ارزش و معنی ندارد اظهار کرد: در جشنواره چهارم  بعد تبلیغات فرا استانی گنجانده شده است و همانند جشنواره دوم ،در مراکز مهم شهرهای بزرگ همچون تهران، تبلیغات موثر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:متاسفانه در سالهای گذشته ،بعد تبلیغات فرا استانی جشنواره  مغفول ماند و فقط به گستره اردبیل و سرعین ختم شد.

شهردار سرعین با موثر دانستن جشنوراه در جذب مسافر گفت: وقتی به آمار ورود مسافر بعد از برگزاری دومین جشنواره زمستانی نگاه می کنیم تاثیر بسزای این جشنواره را  در جذب مسافر و معرفی قابلیت های شهر چشمه های بهشتی می بینیم و تعداد بسیار زیادی از مسافران کسانی بودند که برای بار اول به این شهرستان سفر می‌کردند.

شهردار سرعین با بیان اینکه نباید مباحث عمومی را در  مسایل شخصی دخیل دهیم گفت:مهم نیست چه کسی دبیر جشنواره  باشد، باید تمامی ارگانها ،اصناف و آبگرم داران کمک کنند، و همانطور که در جشنواره های قبلی کسانی که جشنواره اول و دوم را برگزار کردند در جشنواره سوم نیر کمک حال همدیگر بودند.

رضا زنده‌دل در پایان اظهار کرد:شهرستان سرعین همه ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم که این شهر در تمام فصول مکانی مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی باشد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد