سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 61308
|
19:14 - 1395/09/24
نسخه چاپی

امروز در آموزش و پرورش اصلاندوز چه گذشت؟

از اجرای مسابقات بازیهای بومی محلی تا برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی+عکس

	از اجرای مسابقات بازیهای بومی محلی تا برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی+عکس
مرحله آموزشگاهی مسابقات بازیهای بومی و محلی در مدارس عشایری وآزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبارعسگر فرجی رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز امروز بهمراه معاون آموزشی و کارشناس مسئول آموزش متوسطه ضمن بازدید از نحوه برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی از دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی دقیق  و مطالعه دروس طبق جدول ارائه شده بهترین و بیشترین بهره را از این آزمون ببرند.

وی افزود:مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی آموزش و پرورش اصلاندوز با شرکت 84 دانش آموز با همکاری و مساعدت بنیاد علوی جهت ارتقای علمی دانش آموزان در دبیرستان های شهید بهشتی و راه زینب(س) برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز با بیان اینکه آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی به صورت رایگان در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می شود گفت: این آزمون در پنج مرحله در پایه های سوم متوسطه و پیش دانشگاهی منطقه اصلاندوز برگزار خواهد شد.

فرجی افزود:مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی پایه های مذکور در دی ماه 95  برگزار خواهد شد.

 

 

همچینین امروز مرحله آموزشگاهی مسابقات بازیهای بومی و محلی در مدارس عشایری با حضور سرپرست معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس عشایری اداره آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.
کریم آفتابی سرپرست معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز در حاشیه برگزاری این مسابقات با بیان اینکه این بازیهای بومی و محلی برگرفته از آداب و فرهنگ عشایری منطقه است گفت: بازیهای بومی و محلی باعث ماندگاری و انتقال آن به نسلهای آینده می شود ولازم است برای حفظ و تداوم این بازیها در بین دانش آموزان تدابیر و برنامه های مناسبی در نظر گرفته شود.

بر اساس این گزارش ،نفرات و تیمهای برتر این بازی ها در مرحله منطقه ای مسابقات بازیهای بومی و محلی مدارس آموزش و پرورش اصلاندوز شرکت خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد