سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 61561
|
11:19 - 1395/10/01
نسخه چاپی

یادداشت دانشجویی؛

نهم دی ماه، سرآغازی برای بصیرت افزایی

نهم دی ماه، سرآغازی برای بصیرت افزایی
نهم دی ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است،بر می دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  ابصارخبر، مجید علی پور تکانلو، دانشجوی دانشگاه پیام نور پارس آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی نوشت: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان روز مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمان مهدی(ع)بود.

نهم دی ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است،بر می دارند.

ملت ایران درحماسه 9 دی ثابت کرد همواره پشتیبان ولایت فقیه وارزش های دین بوده و برای حفظ دستاورد های انقلاب حاضر به تحمل هر نوع سختی است.

دشمنان از هر فرصت برای ضربه زدن به ارزش های مقدس انقلاب اسلامی استفاده می کنند،هتک حرمت دشمن به اعتقادات دینی مسلمانان به خصوص فرهنگ عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) مسلمانان را خشمگین کرد و نشان داد ملت ایران هیچگاه ولایت را که برگرفته از آموزه های ریشه دار و اعتقادی مکتب شیعی است، تنها نمی گذارند.

امروز که گرد و غبار فتنه خوابیده است،بهتر می توان ابعاد آن را دید و شناخت.

نقش بازیگران فتنه و بازی گردان های آن، روز به روز روشن تر می شود و اربابان خارجی که از حب ریاست و شهوت قدرت عده ای خاص از حاضران در عرصه انقلاب، برای تحقق سیاست های خود بهره گرفته بودند، امروز به اعتراف نشستند که قیام مردم و حماسه ملی نهم دی ماه ، برنامه های آنها را ناکام گذاشت.

کسانی که قلبشان برای انقلاب و اسلام و ایران و مردم ایران می تپد،ضرورت دارد اندکی با خود خلوت کنند و به دور از این که ضمیمه کدام دسته و گروه اند،درباره ی تکلیف خود در برابر خداوند اندیشه کنند و از خود بپرسند در شرایطی که همه کفر و شرک در برابر تمامیت جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند، کدام حرکت را انجام دهند و کدام ضربه را به پیکر دشمن بزنند که از عبادت همه انس و جن برتر خواهد بود.

در پایان خطاب به کسانی که در فتنه 88 مردود شدند و برای خطای خود اصرار دارند بدانند که دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهند داشت چه برسد به جایگاه.

اینان افرادی هستند که مردم ایران اجازه نخواهند داد که این افراد در مسئولیت های کشور نقشی بیافرینند چون که این فتنه گران با اصل نظام مشکل دارند و اگر فرصت مهیا شود باز هم به نظام ضربه خواهند زد و بدانند رافت اسلامی به معنای بخشش گناه بزرگ فتنه گران نیست؛حکم اعدام عناصر اصلی فتنه حداقل مجازات فتنه گران و التیام زخم ملت ایران خواهد بود.

یادداشت نویس: مجید علی پور تکانلو

دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد