سرویس: وبگردی
کد خبر: 61721
|
11:11 - 1395/10/05
نسخه چاپی

عباس‌زاده در گفتگو با سبلانه:

حماسه 9 دی اوج ولایت‌مداری مردم بود

حماسه 9 دی اوج ولایت‌مداری مردم بود
معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه استان اردبیل از حماسه ماندگار 9 دی به عنوان اوج ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی یاد کرد.

اصغر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: مردم بصیر و فهیم ملت ایران با بصیرت و وحدت بی نظیر خود در حماسه 9 دی، نفوذ‌ناپذیری خود را به همه ثابت کردند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه « فتنه‌گر و دشمن همیشه هست؛ امروز یک دشمن است، فردا یک دشمن دیگر است، پس‌فردا یک کس دیگر است، یک جور دیگر است. یک ملت وقتى بیدار بود، آگاه بود، عازم بود، ایمان خودش را حفظ کرد، زنده بود، رویش داشت، با همه‌ى این معارضه‌ها با آسانى - که روزبه‌روز آسانتر هم خواهد شد - ایستادگى می‌کند، دست و پنجه نرم می‌کند، بر همه‌ى این معارضه‌ها هم فائق مى‌آید»، گفت: باید هر لحظه حواسمان به دشمنی که امروز با ترفندهای مختلف وارد خانه‌هایمان شده، باشیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: مردم ما همیشه در دفاع از اسلام و کشور، امتحان پس داده‌اند؛ اما با توجه به تغییر تاکتیک‌های دشمنان و بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون برای رخنه در نظام اسلامی، خود را به روز کنیم که از امهات آن آمادگی و مقابله در جنگ نرم است.

وی خاطرنشان کرد: همه رخدادهای بزرگ انقلاب اسلامی به خصوص حماسه 9 دی برای بسیاری از ملت های آزادیخواه و ضد استکباری الگو شده و ملت ها به این نتیجه رسیده‌اند که پیروزی در سایه رهبری و وحدت میسر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، در خصوص برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی، نیز گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت 9 دی از امروز تا یازدهم دی‌ماه با شعار نفوذ‌ناپذیری ملت ایران در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: با فراخوان تولید مقاله‌های فرهنگی، تولید محتوا با محوریت 9 دی‌ و فتنه در فضای مجازی، در هفته گرامیداشت حماسه 9 دی، نقش فتنه و فتنه‌گران در سال 88 واکاوی می شود تا جوانان و نسل جدید  با توطئه‌های دشمنان آشنا شوند.

عباس‌زاده، تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، پینک پنک و ورزش‌های رزمی، با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، بهره‎برداری از دو سالن ورزشی 9 دی، جشنواره‌های تولید فیلم، عکس و کاریکاتور، کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌های استان و برگزاری همایش علما و روحانیون از جمله برنامه های گرامیداشت حماسه 9 دی در اردبیل خواهد بود.

تجمع یوم الله 9دی در اردبیل،  ساعت 10 صبح روز پنج شنبه در مصلی اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد