سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 61789
|
04:08 - 1395/10/07
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

ابعاد جنبش مردمی نهم دی بین جوانان تبیین شود/فتنه گران عامل اصلی وضع تحریم‌ها علیه ایران هستند

	ابعاد جنبش مردمی نهم دی بین جوانان تبیین شود/فتنه گران عامل اصلی وضع تحریم‌ها علیه ایران هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با اشاره به اینکه فتنه گران عامل اصلی وضع تحریم‌ها علیه ایران هستند، گفت: حماسه 9 دی بایستی برای مردم بخصوص جوانان تبیین شود تا ابعاد فتنه و اهداف شوم فتنه گران آشکار و هویدا گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر،حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی اظهار کرد: امروزه وظیفه مسئولین و آحاد مردم است که از حریم و کنان نظام اسلامی حفاظت کنند؛ همانگونه که در برابر فتنه از مواظع نظام و ولایت دفاع و پاسداری کردند و حماسه تاریخی نهم دی را رقم زدند.

وی ادامه داد: امت اسلامی بایستی در هر برهه از زمان آگاهانه عمل کنند و در راهپیمایی ها و تجمعات دینی و مذهبی حضور به عمل آورند؛ چرا که امروزه هر تجمع امت اسلامی با جنگ دهها ساله در برابر کفر و استکبار و خنثی سازی فتنه ها و شبکه های ماهواری و اجتماعی و پیاده نظام های دشمنان اسلام و انقلاب برابری می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال همچنین به برگزاری تاریخی، حماسی و مردمی بودن مراسمات مربوط به نهم دی در شهرستان تاکید و کرد و افزود: لازم است مسئولین و آحاد مردم در شهرستان با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات 9 دی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی اضافه کرد: در جریان فتنه سال 88 که دشمنان داخلی و شرق و غرب دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زیر سوال ببرند و با تفرقه افکنی بین امت بر ایران اسلامی لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور خود جوش خود در راهپیمایی عظیم و حماسی نهم دی شرکت کرده و حماسه ای تاریخی و ماندگار در جهان آفریدند و نقش فتنه و دشمنان خارجی(غرب – استکبار) را در این نیت شوم برملا ساختند.

وی با بیان اینکه اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه ای از سوی دشمن در ایران اسلامی برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی ضمن بیان اهمیت روز 9دی و ماهیت این حماسه تاریخی گفت: این حماسه بزرگ مردمی به صورت خود جوش خلق شد و هیچ دعوتی در کار نبود بلکه این مردم بودند که با بصیرت خود به این نتیجه رسیدند که امروز باید با حضور خود آتش فتنه را خاموش کنند.

وی افزود: امروز ضروری است مقدماتی فراهم شود که بزرگداشت این حماسه بزرگ توسط مردم برگزار گردد؛ چرا که وظیفه ای انقلابی، ایجاب می کند که نه تنها نگذاریم ذره ای غبار فراموشی بر چهره این حماسه با عظمت نشسته شود بلکه با استفاده از این فرصت به آسیب های وارده از فتنه و نقش فتنه گران در تحمیل ضررهای متعدد به این کشور و از جمله تحریم ها بر علیه کشور و به بیان اهمیت بصیرت و ضرورت آن بپردازیم.

او در پایان با اشاره به ایتکه فتنه گران عامل اصلی وضع تحریم‌ها علیه ایران شدند یادآور شد: این حماسه ماندگار بایستی برای مردم تبیین شود تا ابعاد فتنه و اهداف شوم فتنه گران آشکار و هویدا گردد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد