سرویس: سرعین
کد خبر: 61792
|
09:06 - 1395/10/07
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین:

حماسه 9 دی انقلاب دیگر بود

حماسه 9 دی انقلاب دیگر بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین گفت:حماسه 9 دی، رویش عظیم و تولد انقلاب‌ دیگر بود که یکی از گام‎های موثر و مهم آن پایبند کردن جوانان به انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، حجت الاسلام  علی حسنی، گفت: مطالبه های دروغین برخی نامزدها در تقلب نتایج انتخابات از همان ابتدا رنگ و بوی ضد انقلابی و تفرقه افکنانه داشت که با بصیرت مردم ولایت مدار، چهره واقعی فتنه 88 که در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اهانت به امامان معصوم (ع) و مکتب عاشورایی پدیدار شد، نمایان و به خاک مالیده شد.
مسئولی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین  نفوذ بیگانگان در بدنه جامعه و بدنه دولت را امری اجتناب ناپذیر از سوی دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: دشمنان انقلاب و ایران اسلامی ، از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صدد هستند از هر فرصت و روزنه ای، مبانی اعتقادی، ارزشی و آموزه های خالص اسلام ناب محمدی را تحت تاثیر قرار دهند و در نهایت به زوال بکشانند .

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین  بصیرت را مهمترین نیاز جامعه در رویارویی با دشمنان مختلف نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: نبود بصیرت در جامعه کنونی باعث شده حتی در بحث مذاکرات هسته ای نیز با تناقض های در گفته های غربی ها مواجهه شویم.
حسنی یادآوری کرد: در زمان کنونی جامعه ما بیش از پیش به بصیرت و آگاهی نیازمند است.
وی بر لزوم وحدت در جهان اسلام برای مقابله با تفرقه افکنی دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: کشورهای غربی بویژه آمریکا و انگلیس در نقش دلال اسلحه بازیگردان جنگ های خودساخته در منطقه هستند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه در معرض فتنه های استعمار بوده لذا مردم باید پشت سر رهبری باشند تا کشور گرفتار مشکلات نشود.
حجت الاسلام  حسنی افزود:ملت ایران اسلامی همواره بر آرمان های نظام اسلامی وفادار بوده و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در صحنه مبارزه با استکبار و توطئه های آنها آگاه و بیدار هستند.
وی تاکید کرد: دستاوردهای عظیم امروز در نظام اسلامی مرهون ولایتمداری مردم و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و همچنین خون هزاران شهید والامقام است.
وی تصریح کرد: تا پیش از حماسه 9 دی برخی تصور می‌کردند انقلاب‌گرایی دیگر از بین رفته است و کسی به دنبال آن نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی تبلور انقلاب دیگری در انقلاب اسلامی بود، ‌گفت: حماسه 9 دی، رویش عظیم و  تولد  انقلاب‌ دیگر  بود که یکی از گام‎های موثر و مهم آن پایبند کردن جوانان به انقلاب اسلامی بود.
و با بیان  اینکه نیروهای انقلابی بصیر باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شدند، تصریح کرد: حماسه 9 دی فضای دوقطبی حاکم بر کشور که ماحصل اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 بود را خنثی کرد.
وی، تأکید کرد: 9دی، پایان دهنده حمله و هجوم عناصر فتنه و اربابان داخلی و خارجی آنها و به نوعی خشک کننده ریشه جریان فتنه است.

وی در پایان گفت: مردم ولایتمدار سرعین همانند سالهای دیگر با حضور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی باعث منزوی شدن فتنه گران و نا امیدی مستکبرین خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد