سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 61818
|
15:52 - 1395/10/07
نسخه چاپی

در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید دهقانی نیا؛

سردار بابازاده: سالن ورزشی شهیدمدافع حرم علی آقایی فردا افتتاح می شود

سردار بابازاده: سالن ورزشی شهیدمدافع حرم علی آقایی فردا افتتاح می شود
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم افتتاح سالن ورزشی 9 دی شهید هاشم دهقانی نیا گفت: تاکنون 13 سالن ورزشی 9 دی در کنار 288 طرح عمرانی ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سالن ورزشی 9 دی شهید مدافع حرم اردبیل هاشم دهقانی نیا امروز افتتاح شد.

در این مراسم سردار پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: از لحظه تشکیل بسیج؛ کارها جهادی وانقلابی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 9 دی روز تجدید میثاق با رهبری بود، اظهار داشت: ولایت خط قرمز بوده و با اتحاد و انسجام ملت برنامه های آینده نیز شایسته مدیریت خواهد شد.

 

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه به ساخت سالن های ورزشی و فرهنگی 9 دی و صالحین در استان پرداخت و افزود: این سالن ها کار صرفاً سپاه و بسیج نبوده بلکه سایر دستگاه ها و ادارات از جمله استانداری و فرمانداری نیز همکاری داشته و باید سه هدف؛ نگهداری مطلوب بیت المال، حضور فرزندان و جوانان طیف ها و اقشار کم درآمد شهر و پرهیز از تبعیض طبقاتی، ثمر بخشی و نتیجه بخش بودن سالن های ورزشی در تربیت نسل ورزشکار و مستعد جامعه با محوریت دور کردن آنان از اعتیاد و بی علاقگی به تحصیل فعالیت کند.

 

 

سردار بابازاده در ادامه با تحسین بصیرت و آگاهی ملت گفت: مرحوم استاد سلیم مؤذن زاده علی رغم اینکه سرمایه دار و یا مقام بلند پایه و یا طایفه و قبایلی برای خود نداشت اما مردم آگاه اردبیل با تشخیص صحیح و قدرشناسی در تشییع پیکر مرحوم سلیم مؤذن زاده عشق و ارادت خود را به خادمان اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند و با شکوه در این مراسم شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد: نمایندگانی که اکنون مسئولیت آرای مردم را دارند و در مراسمات مذهبی و بزرگ استان شرکت نمی کنند و یا برای افراد و اشخاصی که در ستاد انتخاباتی وی فعالیت کرده و مصر بر اعطای مسئولیت های آنچنانی به این اشخاص هستند زیر ذره بین مردم رصد و ارزیابی می شوند و چنین چیزی نیز نباید محقق شود.

 

جلیل بابا زاده در ادامه با ارائه گزارشی از ساخت و سازهای سالن های فرهنگی ورزشی استان گفت: 13 سالن 9 دی با مساحت 15500 متر مربع، 53 سالن ورزشی صالحین به مساحت 24500 متر مربع، سالن های حوزه بسیج محلات و اقشار به تعداد 26 باب به مساحت 7100 متر مربع، کانون فرهنگی بسیج شهرستان پارس آباد به مساحت 1350 متر، سالن تیراندازی ناحیه بسیج شهرستان اردبیل به مساحت 3365 متر، استخر پارس آباد 1650 متر مربع و پایگاه مقاومت بسیج محلات به تعداد 193 باب و 1060 متر مربع مساحت احداث و تحویل شده است.

وی ادامه داد: در مجموع 288 پروژه با زیربنای 63880 متر و با هزینه کلی 45 میلیارد تومان در طول سالهای 90 تا 94 احداث شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم که به مناسبت افتتاح سالن ورزشی 9دی بنام شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا گفت: این سالن نیز به مساحت 1108 متر مربع ورزشی و 300متر مربع فضای اداری با زیربنای 1408 و در طول مدت 15 ماه با هزینه یک میلیارد و 760 میلیون تومان ساخته شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه از افتتاح یکی دیگر از سالن های ورزشی و فرهنگی بنام شهید جاویدالاثر مدافع حرم مهندس علی آقایی خبر داد و گفت: این سالن نیز طی مراسمی فردا ساعت 3 در خیابان شهید صیاد شیرازی واقع در زرناس و در حوزه استحفاظی حوزه بسیج 3 شهری افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: سالن شهید مدافع حرم علی آقایی به مساحت 1180 متر مربع و با هزینه 761 میلیون تومان افتتاح و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در ابتدای مراسم افتتاح سالن 9 دی بنام شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا، سرهنگ پاسدار عبدی فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل مدافعان حرم و شهدای جبهه مقاومت را امنیت ساز نظام و ملت و جانثار اسلام و انقلاب برشمرد و اظهار کرد: احداث سالن های ورزشی و فرهنگی 9 دی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن در به تباهی کشاندن نسل جدید بوده و این فعالیت های عمرانی اثر بخش و مستمر خواهد بود.

عبدی گفت: امروز هفتمین و هشمین و روز فردا نهمین سالن ورزشی و فرهنگی 9 دی ناحیه مقاومت بسیج اردبیل افتتاح و فعالیت خواهد کرد.

این فرمانده بسیج یادآور شد: طبق جدول برنامه ریزی شده در حوزه کاری هر حوزه بسیج برادران و خواهران یک سالن ورزشی صالحین و 9 دی ساخته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد