سرویس: سرعین
کد خبر: 61913
|
08:29 - 1395/10/09
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

آمریکا معمار فتنه است/سران فتنه بازیجه استکبار جهانی شدند

 آمریکا معمار فتنه است/سران فتنه بازیجه استکبار جهانی شدند
امام جمعه سرعین گفت:معماری فتنه را آمریکا و استکبار جهانی برعهده دارند و نسبت به شرایط، مهره های خود را برمی گزیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،امام جمعه سرعین با مروری کوتاه به فتنه افکنی های امریکا و تشریح حماسه 9 دی گفت:استکبار جهانی در این فکر بود که این انقلاب همانند زمان مشروطه سرانجامی نخواهد داشت  ولی  استکبار خود شاهد بود که ریشه و  رگ ها ی اصلی رژیم طاغوت نابود و بسیاری نیز به خارج از کشور متواری شدند .

حجت الاسلام اصغری  افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه ، استکبار جهانی  به سرکردگی آمریکا که  هیچ وقت در افکار شان این پیروزی نمی گنجید  پروژه براندازی نظام را مطرح کردند.

وی تصریح کرد:دشمنان کودتای نوژه  را به را ه انداختند تا امام (ره) به شهادت برسانند  وحکومت را سرنگون کنند که  به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) نقشه دشمن نقش برآب شد.

حجت الا سلام اصغری گفت:10سال بعد فتنه کوی دانشگاه اتفاق افتاد جدا از آنچه در تیر سال 78 بر کوی، دانشگاه و کف خیابان‌های تهران گذشت، هم‌زمان و پیش از آن، تحولاتی در فضای سیاسی ـ اجتماعی کشور رخ داد که تحت‌تاثیر متن حوادث، کم‌تر مورد توجه قرار گرفت. برنامه و طرحی چیده شد و افرادی به بازیگری مشغول شدند تا فتنه 18 تیر شکل گرفت. 18 تیر 78 حادثه‌ای خلق‌الساعه نبود، طرحی بود که پشتوانه‌ای داشت و آینده‌ای پیش رو. خالقان حادثه کوی دانشگاه پازلی را طراحی کردند و براساس آن پیش رفتند.

وی اذعان کرد:بعد از 10 سال  آمریکا و انگلیس و استکبار جهانی  سناریوی  با عنوان تقلب در انتخابات را نوشتند و سران فتنه بازیگران ،و به معنای واقعی کلمه بازیچه دست استکبار شدند.

استاد دانشگاه های اردبیل گفت: فتنه گران  براین باور بودند که یا موسوی  پیروز می شود یا نظام سقوط خواهد کرد و راهی غیر از این نخواهد بود  واز خرداد تا دی همه روزه تهران ملتهب بود.

وی تصریح کرد:قبل  از انتخابات نیز سران فتنه بارها در در رسانه های خود موضوع صیانت از آرا و اینکه اگر تقلب نشود پیروزیم را  منتشر می کردند و البته رای خوبی نیز آورندکه 14 میلیون رای بود.

وی  افزود: عده کثری می گفتند حق با سران فتنه است تا اینکه  عاشورا رسید و عوامل فتنه که حتی  از کنترل اربابان خود نیز خارج شده بودند به خیمه امام حسین تعرض کردند .

وی افزود:بعد از این ماجرا و مردم متوجه شدند داستان چیزی دیگری است و هدف سقوط نظام است.

امام جمعه سرعین با بیان یکی از خاطرات خود از زمان فتنه  گفت:یکی ازمسئولین ستاد موسوی  از دوستان ما بود و در تماسی که با او داشتم وی با لفظ تندی  گفت در انتخابات تقلب شده و شورای نگهبان قصد لا پوشانی دارد و زهرا رهنورد می خواهد به  سازمان  ملل شکایت  کند.

وی تصریح کرد: بنده به اقای موسوی توصیه  تبعیت از قانون را دادم و اینکه سازمان ملل نمی تواند در  امورات داخلی   ایران مداخله کند همچنانی که در زمان امام (ره) عده ای پیشنهاد نظارت سازمان ملل را   دادند که امام در جواب گفتند سازمان ملل  نمی تواندخود را  اداره کند .

وی تصریح کرد : در هر فتنه رخ داده در ایران مردم پشت سر رهبری بودند و حمایت کردند.

وی در پایان گفت:معماری فتنه را در ایران آمریکا و استکبار جهانی برعهده دارند  و نسبت به شرایط مهره های خود را برمی گزیند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد