سرویس: نه دی
کد خبر: 61926
|
10:40 - 1395/10/09
نسخه چاپی

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه پارس آباد:

9 دی حماسه اي فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است

	9 دی حماسه اي فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه پارس آباد گفت: حماسه ۹ دی ۸۸ یکی از بی نظیرترین و فراموش نشدني ترين حرکت های مردمی تاریخ انقلاب در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام صالح اسدي امروز در گفتگو باخبرنگار آران مغاناظهار داشت: حماسه ۹ دی از سر فصل های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی به وجود آمد که نقش آفرینی های به موقع، به هنگام و تعیین کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش های فرا روی نظام و کشور قرار داده است.

وي با بیان اینکه در حوادث فتنه ۸۸ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با هدف انحراف مسیر انقلاب به میدان آمدند، افزود:  در جریان فتنه دشمن برای رسیدن به مقصود خود از همه ابزارها اعم از بسیج رسانه ها، فعال کردن گروههای فتنه گر و خرابکار، صرف هزینه های هنگفت، فراخوانی ایادی داخلی همسو و… استفاده کرد و به خیال باطل خود برای نابودی از درون، وارد عمل شدند تا آنجا که حتی در روز عاشورا به مقدسات شیعه توهین كردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه پارس آباد با تأکید بر اینکه در این روز چهره همه عناصر و حلقه‌های انحرافی که در جریان فتنه موثر و نقش‌آفرین بودند آشکار شد، تصریح کرد: ملت ایران با حرکتی برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی، حماسه تاریخی 9 دی 88 را به عنوان یکی از قله های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

اسدي افزود: مردم ایران اسلامی ثابت کردند تحت هیچ شرایطی حتی در مواقع بحران دست از حمایت از این نظام الهی و رهبری آن نکشیده و تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده‌اند.

وی بصیرت را مهمترین نیاز جامعه در رویارویی با دشمنان مختلف نظام و انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران همیشه در معرض فتنه های استکبار بوده، لذا باید با تحلیل شرایط آگاهی و بصیرت مردم را بالا برد و همه بدانیم در هر شرایط تبعیت از ولايت فقيه ضامن عدم آسیب کشور و نظام خواهد بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه پارس آباد خاطرنشان كرد: ما امت انقلابی و ولایتمدار شهرستان پارس آباد ضمن گرامی داشت حماسه ۹ دی حمایت خود را از آرمان های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اعلام می داریم که رهنمود های رهبری در همه زمینه ها فصل الخطاب بوده و سعادت دنیوی و اخروی خود را در عمل به آن می دانیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد